Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig geen "vlees"-foto's van de zaterdagavond...Gerard777 zei:Mooie foto's afwasserr
Ceriel zei:Gelukkig geen "vlees"-foto's van de zaterdagavond...Gerard777 zei:Mooie foto's afwasserr![]()
alsjeblieft he, ik heb maanden nodig om daar overheen te komen....Gerard777 zei:Ceriel zei:Gelukkig geen "vlees"-foto's van de zaterdagavond...Gerard777 zei:Mooie foto's afwasserr![]()
Zaterdagavond is Vegas-nighten what happens in Vegas....
Lowietje72 zei:Nee toch Dominique, straks moet je psych ook nog in therapie. Als dit maar goed gaat komen. Zal niks zeggen over die mank***, dan zijn we nog verder van huis. =))
mrwolf zei:Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!
Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij
Mike v R zei:mrwolf zei:Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!
Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij
http://www.kcbs.us/event/5079/bbq-society-cook-off