BasBQ
Beef en Steak

Schrijf je nu in voor het Butcher Boys Bootcamp op 7 januari!

Ik heb een plaatsje over, dus als er iemand alsnog mee wil....

Laat maar even horen!
 
Hier de details voor het Butcher Boys Bootcamp:

We beginnen een uurtje eerder dan normaal, dus aankomst vanaf half drie en we beginnen om uiterlijk drie uur.

Het programma ziet er ongeveer zo uit:

Verhaal over vlees, soorten en rassen
Stukje over wedstrijd BBQ door Harry Havinga
Half varkentje uitbenen
Zelf grillen

Het duurt zolang het duurt,  twee consumpties inbegrepen, vlees is betaald

Adres: Westkanaalweg 68 ter Aar
Parkeerplek ter plaatse

Er is dus een speciaal voor ons aangepast programma! Erg leuk.
 
dat uitbenen is niet aan mijn besteed moet iemand maar doen die verstand van heeft, maar met opeten sta ik vooraan hahahah
 
Frits zijn extra plekje is ingepikt door Kralins Kroken!
 
wij hebben er ook zin in, en kijken er naar uit
 
Pascal heeft zijn kaartjes helaas moeten cancelen, dus er zijn 2 plekjes over, neem hiervoor even contact op met Beef & Steak mocht je interesse hebben!
 
Had stiekum al een beetje rekening gehouden met de normale tijd dus al een afspraak staan 's ochtends. Maar neemt niet weg dat 15u toch wel te redden moet zijn.

Normaliter koop ik gewoon een lapje vlees bij de slager/super dus uitbenen is nieuw voor me. Wellicht dat ik dat ook maar gewoon aan de experts over laat. We gaat het zien.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
 
Ik wens jullie een heel gezellig en smakelijk camp!
 
Abraham zei:
Ik wens jullie een heel gezellig en smakelijk camp!

we gaan ervoor, heb er alle vertrouwen in
 
Uitbenen lijkt me juist interessant om zelf te leren. Dan weet ik zeker dat de spullen op mijn manier gesneden worden  :p
ik zou alleen niet weten waar ik een half varken vandaan zou moeten halen. Misschien hier bij de slacht eens vragen.
 
kan ik me al inschrijven voor de volgend optie? Dan graag niet op de verjaardag van ??n van m'n gezinsleden, dan ben ik er ook bij ;) LOL
 
Terug
Bovenaan Onderaan