BasBQ
Beef en Steak

Schrijf je nu in voor het Butcher Boys Bootcamp op 7 januari!

Krijg net een mailtje van Jan dat er 27 mensen zich hebben opgegeven, dus we missen iemand op onze lijst en we hebbn nog 3 plaatsen :D
 
Dan is er nu nog maar een plaatsje!!
Ik kom ook incl. vrouw. Ben nu wel niet zo heel actief op het forum/op de bbq maar dat moet komend jaar veranderen. (Ben iets te druk geweest dit jaar met bouwen van een garage/tuin/bbq plek) En dan kom ik niet veel verder dan spareribs of snelle hap voor de werkers naderhand.
Maar dat kan ook liggen aan de beperkte smaak van de heren bouwers natuurlijk. :)

Iig leuk om een keer de gezichten bij de berichten te zien. Lezen hebben we wel veel gedaan dit jaar.
 
Gezellig Geitje, die ene gaat ook nog wel lukken :).
 
Gezellig Geitje!

En dan is er nog ??n plekje over!
 
ik hoor net dat me broertje en me schoonzus mee willen.
 
Neem dan even contact met ze op want ze kunnen volgens mij maar 30 man kwijt...
 
OK, dan ga ik de bestel info weghalen om te voorkomen dat er nog meer mensen reserveren!

Leuk dat we hem vol hebben gekregen!
 
Ben wel benieuwd of we na afloop gewoon vlees kunnen kopen voor thuis.
 
je kan daar toch altijd vlees kopen?
 
Maar nu zal de vraag naar specefieke stukken denk ik groter zijn dan anders, het zou jammer zijn als het dan is uitverkocht.

Misschien kunnen we van te voren een bestelling plaatsen ;)
 
is wel slim ja
 
Frits zei:
Ben wel benieuwd of we na afloop gewoon vlees kunnen kopen voor thuis.
Gelijk alvast inslaan voor de midwintermeating  in Annerveenschekanaal!
 
Kobold zei:
Frits zei:
Ben wel benieuwd of we na afloop gewoon vlees kunnen kopen voor thuis.
Gelijk alvast inslaan voor de midwintermeating  in Annerveenschekanaal!

is dat een meting voor het hele genootschap?  ;)
 
Ik ga er niet moeilijk over doen, het komt vanuit het Bbq Forum, 85% van de leden uit dit forum post daar ook op en weet wat er speelt...
28-29 jan 2012 wordt de midwinter meating gehouden in het dorp waar ik woon, geheel mijn schuld als gevolg dat ik een forumlid onderdak heb aangeboden.
Ik ben er ook open en duidelijk in, iedereen mag weten wat er gebeurt en flauwe toestanden wil ik hiermee uitsluiten.
De toon die ik hier wens te voeren is zakelijk en informatief, omdat ik geen partij wens te kiezen maar mezelf wel voor evenementen wil inzetten.
 
Kobold zei:
Ik ga er niet moeilijk over doen, het komt vanuit het Bbq Forum, 85% van de leden uit dit forum post daar ook op en weet wat er speelt...
28-29 jan 2012 wordt de midwinter meating gehouden in het dorp waar ik woon, geheel mijn schuld als gevolg dat ik een forumlid onderdak heb aangeboden.
Ik ben er ook open en duidelijk in, iedereen mag weten wat er gebeurt en flauwe toestanden wil ik hiermee uitsluiten.
De toon die ik hier wens te voeren is zakelijk en informatief, omdat ik geen partij wens te kiezen maar mezelf wel voor evenementen wil inzetten.

Mijn aller beste Kobold....
Nu de poll bekend is en de datum eigenlijk vast staat, moet ik tot mijn vreselijk grote spijt de uitnodiging bij jou thuis afslaan. Mijn vrouw gaat de 27ste op wintersport, en ik moet dus die week op mijn kleine meisje passen. (ze vindt het al moeilijk genoeg zonder mama)
Ik waardeer de uitnodiging ten zeerste, maar ik ga niet 250 kilometer heen en dan weer terug rijden met die meid...
Ik hoop dat je dat snapt....
mijn geld stond op elke andere datum dan de 28ste....
Sorry, en nogmaals bedankt voor de vreselijk gastvrije aanbieding.

Dirk
 
Voordat ik tig berichten moet doorspitten doe ik het maar op deze manier...  :-[
Hoe laat worden we verwacht in Ter Aar? Gewoon 15.30 tot 19.00u zoals alle andere workshops?
Alvast dank voor de reactie ;-)
 
Daar gaan we wel van uit, het is ook een gewone workshop, alleen zijn we allemaal lid van het Genootschap ;) Maar ik zal ze nog wel even contacten over alles, ook of we vlees mee kunnen nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan