BasBQ
Beef en Steak

Schat, we gaan naar mijn ouders, weet je nog..?

 
 
 

DutchCraftBeer

Kooltjesharker
Berichten
218
Potver! Ligt je brisket of PP net lekker te luieren op 235 F, herinnert je eega je eraan dat we zouden gaan paasbrunchen bij pa en moe.

En mijn brisket dan? Hoe hou je je Q nou in de gaten dan? Welnu, daar hebben we wat op gevonden.

Je downloadt de app "babyfoon 3G" in de AppStore en installeert hem op je iPad en iPhone. Vervolgens zet je de camera van de babyfoon keurig op je Maverick en gaat naar je ouders. Eet ze!

Tijdens de brunch heb je iPhone naast je liggen, aangesloten op het wifinetwerk, die jou keurig verteld dat je Q keurig op temperatuur is en je brisket momenteel in zone verblijft. Je tikt nog een eitje open en mijmert weg dat de techniek er is om jou te helpen...  ;)

116D327D-42EF-4933-9E46-AC8BEA038983-4318-0000030FBBBA2C67.jpg


6704FFC5-A688-469C-B062-E2F39E41311C-4264-0000030A646D77B7.jpg

 
hahaha ik vind dit echt geniaal!
 
Het ligt er maar net aan hoever je dan moet rijden vanaf je (schoon)ouders tot aan je Q!
De brisket zal er toch af moeten ook  :D
Mogelijk wonen ze een paar straten verder, dan is dit wel "hendig" !
 
Haha briljant idee.....
 
structor zei:
Tja of je hebt een controller die van het internet te bedienen is  :D

Of een buurman die standby staat.  ;)
 
Je moet er toch niet aan denken dat er ineens een of andere vreemde snuiter in beeld komt die 'm voor de camera gaat staan wegbunkeren...
 
Briljant dit!!!
 
Da's een mooie oplossing! Nu nog een iPad met camera...
 
Dit is nou een van de redenen dat ik al die appel rotzooi niet wil, weer een reden minder om niet naar m'n schoonouder te hoeven. :mad:
 
Inmiddels ook hier via app store aangekocht en op de iPhone en iPad geinstalleerd......bij ons nog handig als jongste kleinkind hier slaapt om naast traditionele babyfoon met alleen audio nu ook video erbij te hebben.
Maar werkt ook via wifi prima om de WSM te beloeren.... :D

oppaswsm_zps86fc0aa9.png
 
Super, en erg handig ook nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan