BasBQ
Beef en Steak

Sauces, Rubs and Marinades - Steven Raichlen

barbecue-bible-sauces-rubs-and-10646l2.jpg

Titel: Sauces, Rubs and Marinades
Auteur: Steven Raichlen
ISBN: 978 0 7611 1979 1
Taal: Engels
Aantal blz: 304
Waar te koop: Bol.com, Book Depository
Prijs in ?: 12,99 ? bij Bol (exclusief verzenden) en 11,08 ? bij Amazon (inclusief verzenden)

Bespreking:

Dit boek, zonder plaatjes, staat vol met recepten voor Seasonings, rubs, marinades, cures, bastes, flavored oils, glazes, sauces en condiments.

In totaal meer dan 200 recepten.

Als je zelf je rubs en dergelijke wil gaan maken is dit een fijn boek om mee te beginnen. Steven legt goed uit waarvoor de alles dient waar en wanneer en waarom het gebruikt wordt.

Een mooie aanvulling voor je boekenplank.
 
NEE!!!! Mijn vorige boek is nog niet binnen. En ik wil planet BBQ in het Nederlands nog hebben ( krijgen).
 
Is het ook echt een goed boek? Ik zit al een hele tijd te azen op dat boek maar ik zie maar weinig gerechten die gemaakt worden van dat boek.
 
Zit ook al een tijdje te azen op dit boek. Dus ben inderdaad wel benieuwd of er goede rubs en sauces tussen zitten. Frits, ben je in dit boek al dingen tegen gekomen die echt de aanschaf waard zijn?
 
Staan echt heel veel recepten in, ook een boel die ik wil maken, maar op de e.o.a. manier komt het er even niet van.
 
Ik heb al zeker een aantal sauzen en marinades hier uit gemaakt. Z'n rubs vind ik te zout....
 
Heb dit boek destijds samen met wat andere boeken besteld en is daardoor een beetje ondergesneeuwd.

Nu ik wat weer wil experimenteren met rubs en saus is dit een mooie starter, er staan hele leuke dingen in waar je echt wat mee kan. Het boek geeft me ideeën om hele leuke dingen te gaan maken.

Dit is een leuk boek om bijvoorbeeld met een bestelling mee te nemen als je bij Amazon.co.uk koopt. Vanaf 25 pond heb je dan geen bezorgkosten (je koopt het boek dan voor 5 € ;).
 
Als ik het goed begrijp, dit boek is niet te krijgen in het Nederlands?..
 
maurice70xx zei:
Als ik het goed begrijp, dit boek is niet te krijgen in het Nederlands?..
Ik denk het ook niet. Als je je zal beperken tot enkel de Nederlandstalige boeken, ben je vrij snel uitgepraat hoor.
Ik had ook nog nooit Engelstalige boeken gelezen en het was dan ook even wennen bij de eerste, maar nu heb ik al veel meer Engelstalige boeken dan Nederlandstalige en vormt het Engels niet echt een groot probleem om te begrijpen.
 
Okey, mischien dan toch een idee om eens de overstap te maken, naar Engelse boeken.
 
En je kunt hier altijd even vragen naar bepaalde ingredi?nten, als je daar eenmaal bekend mee bent dat lees je het vrij makkelijk.
 
Een heel oud topic maar dit boek "BBQ sauzen, rubs & marinades" is nu in het Nederlands uitgebracht met prachtige foto's!
Het is op dit forum al aan de orde geweest en toen heb ik het besteld.
Ik vind het een pracht boek en dat zegt wat omdat ik meer dan het gemiddelde forumlid hecht aan naturel en pure smaken.
 
 
 

mafkACE

Stoker
Berichten
264
Ik heb nu de tweede versie gekocht, in het Engels, barbecue sauces runs and marinades, bastes, butters, and glazes, too.

Bevat minimaal aan afbeeldingen, meer voor de mooi dan functioneel.
 
Plaatjes van rubs en saus zeggen niet zoveel. Het boek geeft veel handvatten om je eigen rubs te ontwikkelen.
 

apart draadje gemaakt voor boek 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan