BasBQ
Beef en Steak

Sander is nieuw hier!

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.913
Hallo BBQ-vrienden,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees stiekum al een hele tijd mee met jullie.

Mijn naam is Sander en ik grill al jaren. Eerst op een Weber 47 en later op een Weber 57 waarmee ik ook bedreven geraakt ben met indirect grillen. Om mijn low and slow technieken verder te verbeteren en omdat het zo?n gruwelijk mooi apparaat is, heb ik mijzelf onlangs verwend met een Big Green Egg (Large) en nu heb ik het virus heftiger dan ooit te pakken!

Ik heb in 4 dagen uitgebreid kennis gemaakt met mijn BGE door eerst lekkere burgers, toen staartstuk, toen Beercan Chicken en tenslotte Pulled Pork te bereiden... het was allemaal heerlijk! Van Noskos heb ik de MOINK-balls leren kennen en die waren een succes op ons tuinfeestje onlangs. Ik hoop hier nog heel veel te zijn, zien en leren.

Gloeiende groeten,
Sander


PS mag ik al wat plaatjes delen met jullie of is dat niet zo beleefd voor een nieuw forum-lid?
 
Welkom hier Sander!

Enne..... hoe meer foto's hier hoe beter. Want als er geen foto's zijn dan is het niet gebeurd.
 
Ik zeg: het is tijd voor de foto's! :)
Welkom Sander.
 
Welkom sander enne, kom maar op met die foto's
 
Dat valt nog niet mee om er foto's bij te zetten... hoe doe ik dat?
 
hoi sander,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Sander, en zoals je merkt we zijn hier dol op foto's
 
Sander leuk dat je erbij bent!

Foto's daar zijn we hier verzot op, in het huishoudelijk deel staat een hele uitleg over hoe je hier foto's moet plaatsen.
In het kort; je kan je foto's niet uploaden naar het forum, je moet ze eerst is Photobucket, mijnalbum.nl, picasa of iets dergelijks uploaden. Vandaar kan je de URL van het plaatje hier plaatsen.

uitgebreid staat het hier http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/foto's-op-het-forum-plaatsen/
 
Dank... met wat pielen is het gelukt hoor...

Op vakantie van de zomer met de Smokey Joe mee:



Samen met Buurman Coen zijn favoriet, kippetjes!



Eerst op de Weber, maar later dus op de Big Green Egg:



Maar waar die BGE echt goed voor is... low and slow... Pulled Pork:





Met Coleslaw, Pickles en een lekker slap broodje met veel saus... zalig!

Heerlijke ribbetjes met een Rum en Coke glaze erover... heerlijk!







Toen die Big Green Egg echt lekker draaide dacht ik ineens... weg met die Weber, lekker even goed schoonmaken en dan op Marktplaats....



Maar na al dat poetsen begon ik weer zoveel voor die Weber te voelen... dus ik heb hem lekker gehouden... zelfs een bandenwissel gedaan!





Oh ja, echt een aanrader van de BGE... MOINK-balls!





C?te de boeuf was ook zalig!



Oh ja, sla eet ik ook hoor... ;-)



Tot gauw!
 
Seau, dat luzzik ook allemaalwel!
 
Hoi Sander, welkom hier !
 
mooie gerechten hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan