BasBQ
Beef en Steak

Rooster schoonmaken

Onlangs zag ik hem weer eens voorbij komen. Blijft een grappig ding, maar werkt enkel oppervlakkig. Zijn een aantal reviews en die geven allemaal aan dat het echt een gadget is, maar wat hadden we anders kunnen verwachten. Iemand hem al eens in het echt gezien??

[edit]
Zie net dat er al eens een topic over was enkel toen was die nog niet verkrijgbaar.
[/edit]


Het verschrikkelijke promo filmpje, maar wel humor om te zien:
https://www.youtube.com/watch?v=EvNp5yS1hN0

grillbot-4.jpg




www.grillbots.com




Ik hou het maar op mijn lekbak, werkt perfect en ook een stuk beter. Wel een leuke gadget!
 
Ik vind hem leuk, maar voor 130$ laat ik hem nog even liggen ;).

Vrees ervoor dat het aparaat niet zwaar genoeg is om het rooster schoon te krijgen, maar de gadget waarde is ubercool.
 
Haha... Slechte reclame...  :D :D

Verwacht er ook niet veel van...
 
Leuke speeltje als je het geld ervoor over hebt!!
 
Duur speeltje, en met die spiraalborsteltjes van BGE heb ik de mijne altijd in no-time weer ontdaan van de harde restjes :)
 
Dit is mijn rooster krabber

807188.gif
 
bolletje aluminiumfolie doet ook wonderen
 
Welke coating?
Mijn gietijzeren rooster heeft geen coating maar is wel altijd ingevet.

Ik volg altijd de 3 stappen:
1. rooster verhitten
2. rooster schoon krabben
3. rooster invetten

Na gebruik volg ik weer de 3 stappen.



Een RVS rooster zal ik inderdaad minder snel schoonkrabben met een verfkrabber.  :p
 
Mosseltje zei:
Welke coating?
Mijn gietijzeren rooster heeft geen coating maar is wel altijd ingevet.

Ik volg altijd de 3 stappen:
1. rooster verhitten
2. rooster schoon krabben
3. rooster invetten

Na gebruik volg ik weer de 3 stappen.



Een RVS rooster zal ik inderdaad minder snel schoonkrabben met een verfkrabber.  :p
Ik dacht ook dat je een normaal rooster bedoelde.
 
Ik heb wel eens gehoord en ook van een collega dat je hem gewoon in het natte gras moet leggen, de volgende dag als je van je werk terug komt schijnt het dan bijna schoon te zijn. Ik heb alleen geen gras en om mijn BBQ spullen in de tuin van de buren te donderen heb ik overwogen toen ze weg waren op vakantie maar die zijn al weer terug ;(
 
Jeroenvanarkel zei:
Ik heb wel eens gehoord en ook van een collega dat je hem gewoon in het natte gras moet leggen, de volgende dag als je van je werk terug komt schijnt het dan bijna schoon te zijn. Ik heb alleen geen gras en om mijn BBQ spullen in de tuin van de buren te donderen heb ik overwogen toen ze weg waren op vakantie maar die zijn al weer terug ;(

Dan nog eerst je rooster goed af laten koelen en het gras nat houden, anders zijn de problemen bij terugkomst van je buren nog groter. ;)
 

kalerolf

Sprokkelaar
Berichten
45
Ik heb wel eens gehoord en ook van een collega dat je hem gewoon in het natte gras moet leggen, de volgende dag als je van je werk terug komt schijnt het dan bijna schoon te zijn. Ik heb alleen geen gras en om mijn BBQ spullen in de tuin van de buren te donderen heb ik overwogen toen ze weg waren op vakantie maar die zijn al weer terug ;(
 
Ik vind hem leuk, maar voor 130$ laat ik hem nog even liggen ;).

Vrees ervoor dat het aparaat niet zwaar genoeg is om het rooster schoon te krijgen, maar de gadget waarde is ubercool.
Je ziet het inderdaad in het filmpje, hij stuitert over t rooster...
 
Terug
Bovenaan Onderaan