BasBQ
Beef en Steak

Rookworst aanvullen

9a8y4yby.jpg
 
ze gaan lekker Mike
 
Man, als je hier geen vegetari?rs mee kan bekeren dan weet ik het ook niet meer  ;D
Goed bezig Mike !
 
ik vind ze echt prachtig
 
Ge-wel-dig.....
 
Schitterend Mike!!
 
Wow Mike, dit is een streling voor het oog en de tong doet virtueel ook al mee!!
 
Bril-fantastisch-jant prima worsten zo op het eind van de winter
 
Rookworst Kruiden........... wat zit daar in want ik kan het nergens vinden?????
 
Ziet er goed uit die worsten,maar Mike ik heb een vraag ik zag een Kitchenaid machine bij jou en nou is mijn vraag werkt deze vleesmolen goed en heb jij daar ook zo'n worst pijpje of tuit bij zo als wij het hier noemen en waar haal je zo'n tuitje.
 
henkk zei:
Rookworst Kruiden........... wat zit daar in want ik kan het nergens vinden?????

Ik gebruik rookworst kruiden van vuur en rook.
en als ik dat niet in huis heb dan gebruik ik.

16 gram colorozozout
2 gram witte peper gemalen
1 gram gemalen foeli

alles per kilogram grondstof.
 
Hendrik Willem zei:
Ziet er goed uit die worsten,maar Mike ik heb een vraag ik zag een Kitchenaid machine bij jou en nou is mijn vraag werkt deze vleesmolen goed en heb jij daar ook zo'n worst pijpje of tuit bij zo als wij het hier noemen en waar haal je zo'n tuitje.

Het werkt goed,ik heb ook de vul set er bij.
Bij vuur en rook kun je de set bestellen,hun verkopen ook de set van een ander merk voor de kitchenaid die schijnt beter te zijn en je kan daar wat meer spullen voor krijgen.
 
Ok? bedankt voor je antwoord ik wou in het najaar toch een keer gaan kijken bij Vuur en Rook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan