BasBQ
Beef en Steak

Rookhout van Rooksnips.nl

als er genoeg interresse is wil ik wel het nodige ophalen en meenemen naar de meeting volgende week
 
Dat zijn zeker interessante prijzen!
Helaas kan ik volgende week niet  :(
 
El Fumarole zei:
Zojuist even langs gereden bij deze houthandel in Nieuw-Vennep. Er lagen verschillende balen houtsnippers, van de meeste houtsoorten balen van 10 of 20 kilo, maar van sommige soorten hadden ze ook pallets met kleinere zakken van 5 kg. Er was vandaag keuze uit o.a. Beuken, Els, Appel, Kers en Eiken. Voor specifieke soorten is het wel raadzaam om van tevoren even te bellen. Ze hebben niet altijd alles.

Grootste formaat snippers is niet heel groot, ca 12 mm. Maar ze hebben ook kleinere soorten snippers, mot, krullen, you name it. Er lagen ook houtblokken in kratten van ca 1 kuub.

Ik heb 10 kg beuken (?7,50) en 5 kg appel (?5,-) mee genomen. Voor 12,50 dus 15 kilo h?ht...

8)  Goedkoper heb ik het nog nergens gezien  8)

Ben wel benieuwd wat de houtblokken kosten.
 
Leo zei:
als er genoeg interresse is wil ik wel het nodige ophalen en meenemen naar de meeting volgende week

Ik heb het nog even nagewogen en had me 5 kilo vergist. Ik blijk nu 20 kilo te hebben liggen, dus ik kan nog wel even vooruit ;)

Overigens gisteravond even een fatty gerookt met wat van de vers aangekochte beukensnipperts, gewoon op een Webertje bij mijn ouders, enne...pico beuken! Leverde een mooie zoet doorrookte en kastanjekleurige worst op (helaas niet gebeurd, burp ;D) 
 
Mike v R zei:
El Fumarole zei:
Zojuist even langs gereden bij deze houthandel in Nieuw-Vennep. Er lagen verschillende balen houtsnippers, van de meeste houtsoorten balen van 10 of 20 kilo, maar van sommige soorten hadden ze ook pallets met kleinere zakken van 5 kg. Er was vandaag keuze uit o.a. Beuken, Els, Appel, Kers en Eiken. Voor specifieke soorten is het wel raadzaam om van tevoren even te bellen. Ze hebben niet altijd alles.

Grootste formaat snippers is niet heel groot, ca 12 mm. Maar ze hebben ook kleinere soorten snippers, mot, krullen, you name it. Er lagen ook houtblokken in kratten van ca 1 kuub.

Ik heb 10 kg beuken (?7,50) en 5 kg appel (?5,-) mee genomen. Voor 12,50 dus 15 kilo h?ht...

8)  Goedkoper heb ik het nog nergens gezien  8)

Ben wel benieuwd wat de houtblokken kosten.
+1
 
Terug
Bovenaan Onderaan