BasBQ
Beef en Steak

Rollade op donderdag

 
 

Ramsteen

Kooltjesharker
Berichten
166
Vanmiddag nog even lekker de barbecue aam gestoken. Pa had nog een mooie rollade in de vriezer liggen van de waterbuffel. Ik vond het hoog tijd om deze te gaan bereiden, dus mijzelf maar uitgenodigd. Wel aangeboden om hem te bereiden, zo ben ik dan ook wel weer.

35293bb703781be38a5db6b4eedfffb6.jpg


aee2e680e27a573dd9f90321d030a8e9.jpg


cff4bf1f4d62858ef6e1546c157dea3d.jpg


e278dce3f6ddfbec7d5d8eaf9124fe17.jpg


Gegaard tot 55? op een temperatuur van 150?. Even laten rusten en aansnijden. Alleen gekruid met wat pezo.
Heerlijk mals en goed op smaak. Volgende keer eens vullen.
Deze was al opgebonden door de slager, de volgende maak ik zelf van de dikke lende.
 
lekker hoor
 
Dat ziet er lekker uit.
Alleen bij de slagers welke ik ken verkopen ze geen waterbuffel. :-O
Dus ik ben benieuwd waar je waterbuffel kunt kopen.
 
Mooi, dat zal inderdaad wel gesmaakt hebben
 
Dat ziet er lekker uit!  En inderdaad, waar haal je in godsnaams waterbuffel vandaan? :')
 
RvH6511 zei:
Dat ziet er lekker uit.
Alleen bij de slagers welke ik ken verkopen ze geen waterbuffel. :-O
Dus ik ben benieuwd waar je waterbuffel kunt kopen.
Ik haal het rechtstreeks van de waterbuffel boerderij in Zevenaar. Weet dat er in son en Breugel ook ??n zit.
Maandelijks slacht deze beste man 2 tot 3 stieren. Voor doe tijd belt hij mij even met de vraag of ik nog wat hebben wil
 
Ramsteen zei:
RvH6511 zei:
Dat ziet er lekker uit.
Alleen bij de slagers welke ik ken verkopen ze geen waterbuffel. :-O
Dus ik ben benieuwd waar je waterbuffel kunt kopen.
Ik haal het rechtstreeks van de waterbuffel boerderij in Zevenaar. Weet dat er in son en Breugel ook ??n zit.
Maandelijks slacht deze beste man 2 tot 3 stieren. Voor doe tijd belt hij mij even met de vraag of ik nog wat hebben wil
Ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Wat kost dat per kg, en is het mogelijk dat ik ook wat af kan nemen.
Kom regelmatig in de buurt van Arnhem dus dat zou goed uitkomen.
Hoor graag van je.
 
RvH6511 zei:
Ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Wat kost dat per kg, en is het mogelijk dat ik ook wat af kan nemen.
Kom regelmatig in de buurt van Arnhem dus dat zou goed uitkomen.
Hoor graag van je.

 
Ramsteen zei:
RvH6511 zei:
Ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Wat kost dat per kg, en is het mogelijk dat ik ook wat af kan nemen.
Kom regelmatig in de buurt van Arnhem dus dat zou goed uitkomen.
Hoor graag van je.
Ik zou zo niet niet de exacte bedragen weten. Zal er de volgende keer even op letten.
De winkel is alleen geopend op zaterdag, maar ik denk dat er in overleg ook wel wat anders mogelijk is. Zo niet, dan zou ik altijd wat voor je kunnen ophalen. Als je dan in de buurt bent kun je het zo op halen. Geen probleem!
 
Ramsteen zei:
Ramsteen zei:
Ik zou zo niet niet de exacte bedragen weten. Zal er de volgende keer even op letten.
De winkel is alleen geopend op zaterdag, maar ik denk dat er in overleg ook wel wat anders mogelijk is. Zo niet, dan zou ik altijd wat voor je kunnen ophalen. Als je dan in de buurt bent kun je het zo op halen. Geen probleem!
Dat is mooi.
Laat me het maar weten dan kunnen we wat afstemmen.
Bedankt alvast.
 
RvH6511 zei:
Ramsteen zei:
Ramsteen zei:
Ik zou zo niet niet de exacte bedragen weten. Zal er de volgende keer even op letten.
De winkel is alleen geopend op zaterdag, maar ik denk dat er in overleg ook wel wat anders mogelijk is. Zo niet, dan zou ik altijd wat voor je kunnen ophalen. Als je dan in de buurt bent kun je het zo op halen. Geen probleem!
Dat is mooi.
Laat me het maar weten dan kunnen we wat afstemmen.
Bedankt alvast.
Zie p.b.
 
Terug
Bovenaan Onderaan