BasBQ
Beef en Steak

Ribs en Curry

Mooie klus Bram, ziet er zalig uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ziet er geweldig uit Bram, foto van het eerste bordje graag, daar ga ik compleet van kwijlen.
Maar zie ik het nu goed, in de marinade heb je ook garam masala gedaan? staat niet in het recept:unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Nice. Ribben zien er prima uit.
En met de yoghurt erbij de complete schijf van vijf op je bord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ziet er geweldig uit Bram, foto van het eerste bordje graag, daar ga ik compleet van kwijlen.
Maar zie ik het nu goed, in de marinade heb je ook garam masala gedaan? staat niet in het recept:unsure:

TNX Ewald,
In de marinade voor de ribs zat het niet. Daar is vooral gember en Knoflook in gegaan. Om een beetje volume aan de pasta toe te voegen heb ik nog een sjalotje toegevoegd. Ik had minder knoflook in huis dan aanvankelijk gedacht :) . En een beetje kerrie poeder voor de kleur.
De ribs icm deze marinade zijn eigenlijk al geweldig lekker. Die ga ik eens zo maken zonder de curry.
 
Prachtig Bram! Ziet er zeer smakelijk uit zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Zo lekker gedaan Bram! Had m bij Pitmaster ook gezien idd. Je hebt t slim opgelost met de yoghurt voor de familie!
En lekker biertje die Grimbergen, vind ik ook lekker (y) 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Dat zier er geweldig uit! bijzondere combinatie ;) mooie bijdrage voor de fotowedstrijd (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Mooi gemaakt Bram, ik had graag willen proeven maar ik ben ook niet van het hele pittige dus voor mij graag met yoghurt ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Hoe heeft eea gesmaakt?
Smaak was prima. Ik kan dat pittige wel hebben. Ik had er wat crème fraiche bij gedaan. Niet te veel. Bij vrouw en kids een paar lepels yoghurt.
M'n vrouw vond het ook lekker. Maar die kan niet tegen dat hele heten. Na het "koelen"kon ze er gelukkig wel van genieten. Was ik toch weer blij. Het is altijd zo zuur als het gezin loopt te mokken als je ergens je best op hebt gedaan :cool:
 
Ribs in dun kurrie, dan bende un koningh. Zal dun naam wel sijn. Plus 2, baas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Lekker Bram.... zou er bij mij wel ingaan denk ik .... 🥂
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ziet er goed uit. Is een mooi project geweest. Ik zie het al helemaal voor me hoe dat aan tafel is gegaan. Zo zou het bij ons ook zijn. Ik persoonlijk hou wel van pittig. Als mijn vrouw al denkt dat het pittig is brand het al in haar mond.🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Sow Bram, denk dat wij de zelfde smaakprofielen hebben. Dit ziet er erg goed uit.Curry is hier zeker een favo'tje. EN ja spareribs natuurlijk ook. Gaat het zeker een keer proberen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan