BasBQ
Beef en Steak

Ribbels

 
 
 

Ener

Pitmaster
Berichten
510
Van het weekend spareribs op de kolen Q. Die staat in Duitsland op de plek waar ik mijn andere hobby, jagen, doe. (toch wel lekker zo'n kolen Q) de ribs waren in de supermarkt al gemarineerd.

ajy2a6yp.jpg


De Q ingericht zoals ik hier geleerd heb.

3e4enyqy.jpg


De ribs erop.

e5y8e5yd.jpg


Twee uur later waren ze klaar. Ik heb de lucht een haartje open laten staan.

a5y2uvyr.jpg


10 minuten later.... Ze vonden ze heerlijk. Van mij hadden ze nog wat zachter gemogen. Na de vakantie komt er zeker een smoker....
 
Lekker, ziet er prima uit
 
lekker hoor, en wat is er mooier als je 2 hobby's te kunnen combineren.
Een smoker ga je heel erg veel plezier van beleven
 
Ener zei:
Van het weekend spareribs op de kolen Q. Die staat in Duitsland op de plek waar ik mijn andere hobby, jagen, doe. (toch wel lekker zo'n kolen Q) de ribs waren in de supermarkt al gemarineerd.
Zwartwild of roodwild?
 
Zwartwild en Reewild.
 
Dus jij ziet op gezette tijden ook de "schweinesonne"  ;)  (voor de niet-jagers: dat is het licht van de volle maan)
Zitten jullie aan in de Eiffel?
Ik heb helaas niet de tijd daarvoor en ben af en toe in Frankrijk of Schotland naast ons kleine terrein in NL, maar dat is meer een wandelclub.. :)
 
RedFox zei:
Dus jij ziet op gezette tijden ook de "schweinesonne"  ;)  (voor de niet-jagers: dat is het licht van de volle maan)
Zitten jullie aan in de Eiffel?
Ik heb helaas niet de tijd daarvoor en ben af en toe in Frankrijk of Schotland naast ons kleine terrein in NL, maar dat is meer een wandelclub.. :)

Inderdaad, regelmatig met volle maan in het bos. Wij jagen in het Westerwald, binnendoor op ongeveer 40km van Koblenz. Leuk om hier een jager te "ontmoeten".
 
Ener zei:
Leuk om hier een jager te "ontmoeten".
Je forumnaam had dan ook "eenender" kunnen zijn...LOL!
 
Terug
Bovenaan Onderaan