BasBQ
Beef en Steak

Resultaten Jack Daniels invitational 2013

Kijk, das tenminste beter dan de krant van vanmorgen voor bij m'n kopje koffie! Tnx voor het deel Frits..
 
Mooi stukje, thanks!
 
Ik heb het met genoegen gelezen Frits!
 
Zeker erg leuk om te lezen!
 
Leuk stukje, mooie reclame voor "de sport"!!!
En alleen die foto al, helemaal :-*
 
Leuk artikel, dank voor jet delen.
 
Even een reactie van mijn kant, ben helaas langzaam in een lurker veranderd, te weinig tijd de laatste tijd....

De Jack was geweldig, wat een ervaring.

Gelijk na de wedstrijd werden we aangesproken door Jim Johnson, we hadden ervoor gekozen om de kip skinless in te leveren, wat volgens de regels gewoon mag, maar volgens John zat er op de Jack een hele conservatieve jury, die dat niet kon waarderen en verder is het aan de jury, ik persoonlijk vond de kip super, qua smaak etc.

Zelfde met de brisket, wij hadden saus op de brisket, viel ook niet in goede aarde volgens Jim. ach so be it.

We gingen voor het totaal plaatje, de ervaring etc en dat was geweldig, hoop nieuwe vrienden gemaakt, hoop dingen gezien en ervaren. Zou het zo weer over doen.

en credits voor Mike Alvarez, wat een geweldige gast is dat.
 
Jullie hadden wel een mooie score met Ribs en dessert kwam ook goed uit de verf.
Maar de punten van de kip kan toch niet  aan het gebrek van het velletje liggen? Harry werd met skinless chicken zesde twee jaar terug.  Het kan natuurlijk ook aan de kippenborst liggen.
Maar het belangrijkste is dat jullie een fantastische tijd hebben gehad. 
 
Saus op de brisket snap ik dan nog wel, dat zie je eigenlijk nooit. Maar de kip...
 
Terug
Bovenaan Onderaan