BasBQ
Beef en Steak

Q on the Canal - de foto's

leuke reportage Daan!
 
structor zei:
Idd mooie foto's! Maar ik ben nu nieuwsgierig wat er in de pan zit (2 foto's boven de varkenskop). En wat zit jullie kip er regelmatig uit, ik heb dat 1 x gemaakt, maar bij mij zat er veel meer variatie in. Hoeveel maken jullie wel niet klaar, ik neem aan dat jullie ze bij elkaar zoeken? Enne de PP, is die gesneden? Of is dat ook een kwestie van de onregelmatige brokken er uit vissen, of is dat nu het verschil tussen de hobby bbq-er en de wedstrijd-bbq-er ;D

In de pan zit Coq au vin, was onze turn in voor de extra categorie One Pot Wonder.. Voor de kip hebben we dit keer 8 stukken gemaakt en de 6 mooiste eruit gezocht.. De PP is gewoon aan stukken gescheurd en dan inderdaad kwestie van de mooie stukjes bij elkaar zoeken en dan opmaken.
 
Holy Smoke, leuke foto's. 

Lijkt mij een super ervaring, ben best wel een beetje jaloers Daan  :p
 
Volgend jaar met je eigen team daarheen Mike?  ;)
 
RedFox zei:
Volgend jaar met je eigen team daarheen Mike?  ;)

Lijkt me super ! Ga je mee dan (is weer een jaartje verder)
 
Ik hoop dat de Sea Side Smokers ook gewoon mee kunnen doen ipv jureren....
 
MrMannetje zei:
In de pan zit Coq au vin, was onze turn in voor de extra categorie One Pot Wonder.. Voor de kip hebben we dit keer 8 stukken gemaakt en de 6 mooiste eruit gezocht.. De PP is gewoon aan stukken gescheurd en dan inderdaad kwestie van de mooie stukjes bij elkaar zoeken en dan opmaken.
Thanks!
 
Mooie foto's Daan en uiteraard een mooi eindresultaat.
Wat betreft de kip heb ik ook nog wat te oefenen, want zo netjes gelijk getrimd krijg ik ze ook (nog) niet :)
 
Geweldig om de foto's te zien.
Heerlijk weekend, top locatie, lekker weer, leuke mensen en mooi resultaat :)
Wanneer is de volgende...?
 
Ik zag de foto's eerder passeren op je blog maar kon daar geen reactie plaatsen dus doe ik het hier:

Het zijn echt mooie foto's en proficiat met jullie vierde plaats!
 
Als fervent liefhebber van de internationale truck- en tractorpulling scene, is dit een offset smoker waarbij het hart toch een aantal keren overslaat.

Wat een onvoorstelbaar mooie afwerking en presentatie van een bbq.

Los ervan hoe het smaakt...briljant gewoon.

(moet toch echt gaan verbouwen vrees ik)

qotcanal2013-5.jpg


 
Terug
Bovenaan Onderaan