Hey zoals je in mijn topic over de Walchers gilden spek heb kunnen lezen. Heb ik van mijn slager een klein stukje boston butt gekregen om te proberen voor een klein prijsje B-) het is een stukje van 1.2 kilo. deze wil ik morgen op de nieuwe Smokey mountain gaan leggen.
Ik heb deze gelijk maar uitgevoerd met de Cajun Bandit RVS Door want dat deurtje wat weber durft mee te sturen is echt waardeloos.!
ik heb deze zojuist voorbereid op de manier van Malcom Reed van de killer hogs mijn favoriete BBQ guru.
Zie hier het resultaat
Vleesch
Ik heb hem geinjecteerd met
appelsap
rode wijnazijn
gemalen rub
gemalen bruine suiker
tipje soya saus
tipje worcestershire saus
ik kwam tot mijn verbazing dat er een scheurtje in mijn spuitje zat dus voor ik klaar was zat alles onder :-S
daarna ingesmeerd met mosterd en gekruid met..
vervolgens ingepakt om hem een goede nachtrust toe te wensen.
Ik wil deze gaan bereiden door gebruik van de Minion mode op de brikketten van weber
als hout dacht ik aan kersen of appel met een blokje hickory erbij.
Iemand nog tips..

Ik heb deze gelijk maar uitgevoerd met de Cajun Bandit RVS Door want dat deurtje wat weber durft mee te sturen is echt waardeloos.!
ik heb deze zojuist voorbereid op de manier van Malcom Reed van de killer hogs mijn favoriete BBQ guru.
Zie hier het resultaat
Vleesch

Ik heb hem geinjecteerd met
appelsap
rode wijnazijn
gemalen rub
gemalen bruine suiker
tipje soya saus
tipje worcestershire saus

ik kwam tot mijn verbazing dat er een scheurtje in mijn spuitje zat dus voor ik klaar was zat alles onder :-S

daarna ingesmeerd met mosterd en gekruid met..

vervolgens ingepakt om hem een goede nachtrust toe te wensen.

Ik wil deze gaan bereiden door gebruik van de Minion mode op de brikketten van weber
als hout dacht ik aan kersen of appel met een blokje hickory erbij.
Iemand nog tips..