BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
Las iets over leftovers met cola in de magnetron?

Verder leftovers invriezen?
Hoelang dan nog goed?
 
Mac zei:
Volgens mij zat het net onder de ? 7,00/kg (maar hang mij hier niet aan op )
Ingevroren ligt het volgens mij rond de ? 5,00/kg (dacht ik), maar dan zit je ook aan een kilo of 9 ? 10 / doos

Mac
bedankt voor de informatie.
 
Ik warm het idd ook op in de magnetron; PP in een diep bord verspreiden, scheut CocaCola Regular erbij en dan afgedekt op vol vermogen 30 seconden, even mengen en weer afdekken en nog een keer 30 seconden vol vermogen.

In de vriezer goed afgesloten bewaren; blijft maanden goed. Gevacumeerd nog veeeeel langer.
Enige probleem met invriezen is dat het er toch niet lang genoeg in ligt om die tijd te halen :)

Restjes PP kan je ook verwerken in kroketten, bitterballen, loempia's, bapao's, soep, etc. etc.
 
DanBras zei:
Ik warm het idd ook op in de magnetron; PP in een diep bord verspreiden, scheut CocaCola Regular erbij en dan afgedekt op vol vermogen 30 seconden, even mengen en weer afdekken en nog een keer 30 seconden vol vermogen.

In de vriezer goed afgesloten bewaren; blijft maanden goed. Gevacumeerd nog veeeeel langer.
Enige probleem met invriezen is dat het er toch niet lang genoeg in ligt om die tijd te halen :)

Restjes PP kan je ook verwerken in kroketten, bitterballen, loempia's, bapao's, soep, etc. etc.

Thx..., wat is de reden voor de coca cola?
Coca cola wel mijn merk trouwens... ;)
 
Ik heb ooit gelezen dat je Light en Zero niet kan gebruiken omdat daar stoffen inzitten die niet goed samen gaan met verhitten.

Waarom het dan niet met Pepsi Regular zou kunnen heb ik eerlijk gezegd geen idee. Zal mss met de samenstelling te maken hebben.

Maar vind Pepsi persoonlijk ook niet te zuipen dus gebruik ik het ook niet bij het koken ;)
 
Hahah... Hate pepsi also..


Maar ik bedoelde eigenlijk waarom zou je er cola overheen mikken?
Wat is daar de meerwaarde van?
 
Dat ziet er lekker uit!

Heb zelf nu 2 keer PP gemaakt van de bevroren procureur van de Makro en beide keren is dat goed bevallen.
De restjes liggen in de vriezer (samen met nog een procureur) naast de zelf gemaakte PP kroketten.  B-)
 
Een beetje cola bij het opwarmen zorgt ervoor dat het niet te droog wordt.
Tegenwoordig bij het wedstrijd recept gebruik ik het niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan