BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
Gefeliciteerd met je knor!
 
Gefeliciteerd met je knorretje, aan de foto's te zien heb je hem dik verdient, sjesus wat ziet dat broodje er lekker uit!!!
 
Gefeliciteerd met de knor. Goed gedaan!
 
Gefeliciteerd, ziet er heerlijk uit!
Afgelopen weekend PP op de standaard methode gemaakt en bijna 12 uur bezig geweest. Ook het resultaat van mijn eerste PP was super. De dag erna de leftover gewoon een minuutje in de "bliep" waarbij het nog erg smakelijk, sappig en mals is gebleven! Volgende keer ga ik het ook eens maken met behulp van alufolie om de run te verkorten! Gr. Beemer
 
hmmmm, toch vreemd dat je vlees in de magnetron wel gewoon kunt opwarmen. Ik vind dat het vlees wat taaier (niet veel) en droger wordt. En soms bespeur ik een vreemd luchtje.
 
Stoker Joop zei:
hmmmm, toch vreemd dat je vlees in de magnetron wel gewoon kunt opwarmen. Ik vind dat het vlees wat taaier (niet veel) en droger wordt. En soms bespeur ik een vreemd luchtje.

Bij een stuk of lapjes vlees ben ik het direct met je eens.
Maar bij pp of andere vlees soorten met vocht en saus vind ik het prima smaken.
Ook ik doe de pp in een gesloten bak met een scheutje cola ( geen light) en zet de magnetron niet hoger dan 600 watt.
 
Hendrik Willem als je de volgende keer toch een groter stuk neem, ga dan voor een procureur. Dan zal je broodje nog lekkerder smaken.
 
Bert zei:
Hendrik Willem als je de volgende keer toch een groter stuk neem, ga dan voor een procureur. Dan zal je broodje nog lekkerder smaken.
Ga ik zeker doen Bert het is voor mij ook nieuw. Is een procureur wat vetter en daarom iets minder droog misschien.????
 
Hendrik Willem zei:
Bert zei:
Hendrik Willem als je de volgende keer toch een groter stuk neem, ga dan voor een procureur. Dan zal je broodje nog lekkerder smaken.
Ga ik zeker doen Bert het is voor mij ook nieuw. Is een procureur wat vetter en daarom iets minder droog misschien.????

Inderdaad dat vlees is meer gemarmerd bevat veelal kortere vleesdraden en heeft veel gelatine vorming door het bindweefsel.
Gatver........ als ik het zo zit te typen loopt het water me in de b*k.
 
Volgende keer ga ik procureur gebruiken iemand ervaring met dit vlees van de Makro.
 
Ik heb 2x procureur van de Makro gebruikt en twee keer een super succes geweest!
 
Geweldig resultaat Hendrik  B-)
Van harte met je Knorretje.

Ik haal altijd mijn procureur bij de Makro.
Das gewoon goed van kwaliteit, en ze hebben het altijd op voorraad.

Mac
 
Mac zei:
Geweldig resultaat Hendrik  B-)
Van harte met je Knorretje.

Ik haal altijd mijn procureur bij de Makro.
Das gewoon goed van kwaliteit, en ze hebben het altijd op voorraad.

Mac
koop je dit vers of ingevroren.
 
Ik neem altijd de verse. (ongeveer 2,3 kg)
Maar de ingevroren (3 in een doos) zijn volgens mij (als ik dit forum mag geloven ook niet slecht hoor, en wat goedkoper)

Mac
 
Deze Hendrik

8992862481_0838923dbe_z.jpg


Mac
 
Mac zei:
Deze Hendrik

8992862481_0838923dbe_z.jpg


Mac
. Ik kom nooit bij de Makro maar de buurvrouw en meerdere mensen
Kan ik een pasje van lenen,maar mijn vraag is of dit bij de vers afdeling
Ligt of in de vriezer.Sorry ben misschien lastig.
 
Sorry Mac ik heb je berichtje niet goed gelezen en deze stukken liggen zo te zien in de koeling.Wat is dan de prijs ongeveer per kilo.
 
Volgens mij zat het net onder de ? 7,00/kg (maar hang mij hier niet aan op )
Ingevroren ligt het volgens mij rond de ? 5,00/kg (dacht ik), maar dan zit je ook aan een kilo of 9 ? 10 / doos

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan