BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork

 

Rick3

Sprokkelaar
Berichten
26
Vandaag voor het eerst Pulled Pork van de kamado. Hiervoor wel eerder gemaakt op de Weber middels de snake methode ook prima te doen! Vlees op tijd uit de vriezer gehaald en gisteravond in de rub gezet. Vanmorgen rond 08:15 de bbq aangestoken en rond 08:30 ging de 2.3Kg wegende procureur erop :)

Vooraf.jpg


in_de_rub.jpg


Bij_de_bbq.jpg


Op_de_bbq.jpg


Op het moment van schrijven is de rooster temp 107 graden en kern zit nu op 61.
Straks bij de 72 graden ga ik hem dubbel inpakken en leg ik hem terug tot minimaal 90 graden. Kan soms met 90 klaar zijn en soms is het 95.

Zal later weer nieuwe foto's bijplaatsen :)
 
Nice!!! Hier ligt er ook een stuk procureur op de Q voor pulled park. Ik houd het recept van Noskos aan voor zijn wedstrijd pullen pork. Doe temp op 120 graden.

Ben benieuwd naar je resultaat. Have fun vandaag
 
Laatst bewerkt:
Nice!!! Hier ligt er ook een stuk procureur op de Q voor pulled park. Ik houd het recept van Noskos aan voor zijn wedstrijd pullen park. Doe temp op 120 graden.

Ben benieuwd naar je resultaat. Have fun vandaag
Jij ook veel plezier! :)
 
Ik ga straks ook een stuk van bijna 3 kg in de rub zetten en injecteren. Moet er morgen op. Wordt de wekker zetten...
 
Ondertussen heerlijk gegeten en heb ik nog een klein restje voor morgen tijdens de lunch :)

Nadat hij de temp bereikt had heb ik hem een uur ingepakt laten rusten en daarna uit elkaar gaan trekken.

Deels_uit_elkaar.JPG


Nadat ik hem helemaal uit elkaar getrokken heb, nog wat bbq saus toegevoegd, door elkaar geroerd en dat nog even op de bbq gezet.

uit_elkaar.jpg


Dat lekker op een broodje gedaan en keihard genoten in het zonnetje :)

Broodje.jpg
 
Goed gelukt. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Lekker broodje. Gracias met de knorrie award.
 
Gefeliciteerd met je knorretje. Ziet er heerlijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan