Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes. Zag daarnet iemand op mijn FB die er ook aan was begonnen, maar nog een woordje extra uitleg had. Kreeg als antwoord dat hij niet wist wanneer de stall zou komen omdat hij geen kernthermometer heeft en het blind gaat doen.Vraag me af of dat wel goed gaat komen bij hem.
Bij jou ziet het er prima uit.
Dat zou ik toch niet doen zonder kerntemperatuur meter. Meten is weten![]()
Naais work! En toch nog met 8 man van gesmikkeld!![]()
nog iets gehoord van degene op FB welke het los uit het vuistje aan het bereiden was?
Het moment van de stall is toch helemaal niet zo interessant. Want je gaat toch inpakken als de bark er goed op zit, niet wanneer de stall komt. Enig probleem wat ik voorzie is dat hij te ver door gaart zonder kern thermometer.Succes. Zag daarnet iemand op mijn FB die er ook aan was begonnen, maar nog een woordje extra uitleg had. Kreeg als antwoord dat hij niet wist wanneer de stall zou komen omdat hij geen kernthermometer heeft en het blind gaat doen.Vraag me af of dat wel goed gaat komen bij hem.
Bij jou ziet het er prima uit.
Dat was op de facebook van Free_ltd. Ben ook wel benieuwd hoe dat afgelopen is.
Het moment van de stall is toch helemaal niet zo interessant. Want je gaat toch inpakken als de bark er goed op zit, niet wanneer de stall komt. Enig probleem wat ik voorzie is dat hij te ver door gaart zonder kern thermometer.
@Arj@n mooie PP, gefeliciteerd met de knorrie
Ff copy paste van zijn antwoord: 'doodmoe, beke droog, glazing saus vergeten bij doen na het verscheuren.'
Hij ging nu een kernthermometer kopen![]()