BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 

Giant Baldr

Tondelzoeker
Berichten
10
Gister Pulled Pork gemaakt. Procureur van 2,8 kg. Het stukje vlees had van 10 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds nodig om op 88 graden te komen. Met tien personen was de PP duidelijk sneller op dan bereid, in zo'n 25 minuten was  het weer gebeurd. Lekker op een klef wit bolletje met Coleslaw.











 
ziet er lekker uit hoor
 
Op welke temperatuur gril je daar? Ik krijg dit in die tijd niet voor elkaar met 100 graden
 
Ik houd de temp op ongeveer 120 graden. Als ik het deksel optil voor een foto, daalt de temp op de meter heel snel. Normaal loer ik door een klein kiertje.
 
In de oklahoma op 120 graden red ik dat ook niet. maar tis een grote ruimte waar hij in zit. misschien meer stralings warmte bij jou...

 
lekker hoor, broodje pp gaat er altijd in
 
Ik heb een Boretti Barilo. Deze heb ik net en moet ik  nog goed leren kennen. Het grill oppervlakte is 80X40 cm, verdeeld over drie brikettenmandjes. Ik stook in het linker mandje, het vlees ligt helemaal rechts. Daar zit dan bijna 30 cm tussen. De directe warmte is dan wel weg.
 
Lekker broodje zo. Gefeliciteerd met je knor.
 
Mooi geworden!
Tussendoor nog ingepakt in folie of rustig de temp op laten lopen?

Stef
 
wtavaneijsden zei:
Op welke temperatuur gril je daar? Ik krijg dit in die tijd niet voor elkaar met 100 graden

Als je het wedstrijd recept van noskos volgt zou het zo ongeveer moeten kunnen hoor.
 
Heerlijk, gefeliciteed met je knorretje!
 
Haha, ik heb het wedstrijdrecept van Noskos exact gevolgd. Dit was mijn derde keer, twee keer in de Weber en dit keer in de Boretti Barilo. Alle keren prima gelukt, maar dit was toch de beste. En voor de prijs hoef je het niet te laten, 2,79 kg Procureur voor maar liefst ?11,43. En dat bij een gewone dorpsslager.
 
Ziet er lekker uit.  Welkom bij de knorretjes club!
 
Terug
Bovenaan Onderaan