Zoals bij de introductie al vermeld ben ik niet echt een poster maar een meekijker
. Volgens mij is iedereen hier gek op foto’s dus toch maar eens een topic van een Pulled pork welke ik twee weken geledenheb gemaakt omdat de voorraad in de vriezer op was. En zoals we dan altijd zeggen: er is geen betere raad als voorraad
.
Dit keer grotendeels het recept van Noskos gevolgd en het was weer heerlijk!
Ik ben alleen benieuwd of iemand wel eens het gewicht verlies heeft gemeten bij een Pulled pork. Dit keer had ik een procureur ipv een Boston butt en het viel me op dat er bijna 35% gewichts verlies was bij dit stuk. Van de 2,7 kilo bleef er slechts 1,8 kilo Pulled pork over. Eerder nooit zo gemeten dus ben benieuwd of dit een beetje normaal is.

Dit keer grotendeels het recept van Noskos gevolgd en het was weer heerlijk!
Ik ben alleen benieuwd of iemand wel eens het gewicht verlies heeft gemeten bij een Pulled pork. Dit keer had ik een procureur ipv een Boston butt en het viel me op dat er bijna 35% gewichts verlies was bij dit stuk. Van de 2,7 kilo bleef er slechts 1,8 kilo Pulled pork over. Eerder nooit zo gemeten dus ben benieuwd of dit een beetje normaal is.