BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork van Boston Butt

En ik zit nu op 77,77?C / 172?F. Zo maar eens even een foto maken voor de liefhebbers ;)
 
Ik zit klaar voor de foto, laat maar doorkomen
 
ik zit ook met smart te wachten
 
bostonbutt3-1.jpg


Na 15,5 uur zit ik nog steeds op zo'n 172?F.
 
Ik heb nu spijt dat ik vandaag niet langs kan komen!
 
ziet er echt heerlijk uit Dennis, ben benieuwd hoe lang je er uiteindelijk over gaat doen
 
*kwijl*

Dat komt helemaal goed !!!
 
185?F, we zijn er bijna!
 
En om 17:05 tikte mijn stukje vlees de 190?F aan (88?C). Even geprikt met de thermometervoeler en alles was boterzacht. In totaal heb ik er 19 uur en 5 minuten over gedaan om zover te komen. Nu het plateau heb ik wel de temperatuur van mijn WSM opgeschroefd naar 250?F, ik wilde om zes uur eten ;)

bostonbutt4-1.jpg


bostonbutt4-2.jpg


En nu mag hij een uurtje rusten in een mooi zilver jasje.
bostonbutt4-3.jpg
 
wouw hee, dat is wel even iets anders als de procureur van de makro, ben benieuwd
 
Nom nom..... ;-)
 
En, en, en ?, hoe smaakt ie  :)
Het ziet er iig prachtig uit.  8)
Ben ook nieuwschierig, wat er anders aan is als een procureur.
 
Qua smaak is er nagenoeg geen verschil hoor, zoals Frits ook al zei, zitten er wat delen wit vlees in, die worden droog, dus dat stukje heb ik er uit gelaten. Dan zit er nog het schouderblad in, het vlees daaromheen is een beetje grijzig, smaakt goed maar ziet er wat minder uit.
Ik ben indertijd niet voor niets bij procureurs uitgekomen. Voor de prijs zal ik zeker die blijven gebruiken. Het is dat we moeten oefenen voor de wedstrijd.

bostonbutt5-1.jpg


bostonbutt5-2.jpg


bostonbutt5-3.jpg


Op een broodje met de raspberry chipotle BBQ sauce van Dominique.
bostonbutt5-4.jpg


Ik heb denk ik nog een kilo of twee over, dus daar kunnen we weer leuke dingen mee maken :D
 
Prachtig Dexter ;). Gefeliciteerd met je knorretje!
 
Woohoo!!!!! Daar doe ik het voor :D

Op naar de koei! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan