BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork run ter gelegenheid van onze 37e trouwdag 31.8.1976 - 31.8.2013

Geert gefeliciteerd met je trouwdag, en je extra knorretje  ;D ;D
 
Prima trouwdag gerecht! Beter als uit eten gaan!
 
Vanaf de camping in Frankrijk zeg ik. Wat een mooie sessie en gefeliciteerd met je 37e trouwdag.
 
Mooie sessie Geert, het ziet er weer zeer smakelijk uit. Ik krijg er spontaan honger van! ;)

En natuurlijk ook van mij een felicitatie met jullie 37e trouwdag.
 
Ze zeggen wel eens dat je trouwdag de mooiste dag is van de rest van je leven, maar dit is toch ook wel weer erg mooi!

Met die glaze breng je me eigenlijk ook wel op een idee...
 
dat is een hele mooie sessie geweest Geert, ziet er verrukkelijk uit, en uiteraard gefeleicteerd met je trouwdag
 
Mooie run Geert ennuh.. nog gefeliciteerd met je trouwdag ;D
 
Je hebt idd een mooie sessie gehad Geert en hopelijk net zo smakelijk gegeten. En op de valreep uiteraard nog van harte met je trouwdag. Duurt nog maar liefst 19 jaar voordat ik ook zover ben :)
 
DanBras zei:
Duurt nog maar liefst 19 jaar voordat ik ook zover ben :)

Van harte ....

Voor mij over 3 weken de 13e, dus ik heb nog 24 jaar tegoed ;)

Mooie sessie, ik ga binnenkort ook er mee beginnen, ligt al een mooie procureur in de vriezer te slapen...
 
trouwen in augustus  1976 in de langste/heetste zomer die wij ooit beleefd hebben.
zelfs BBQ-en koste te veel energie toen.
ik had net mn 1ste kreidler en ging s avonds in de  disco met de meiden  naor buutn toe brommers kiekn

mooi  vlees en verslag redfox.
gefeliciteerd allen
 
Ziet er goed uit dat vlees.
Kan je de bark ook altijd opeten.
 
Hendrik Willem zei:
Ziet er goed uit dat vlees.
Kan je de bark ook altijd opeten.
De bark is heerlijk, mooie bite en volop smaak als gevolg van de rub en het roken!
 
Na het heerlijke smullen van de netto 2 kilo PP gisteren bleef er toch nog wat over wat niet meer in de buikjes van de aanwezigen paste.
Vanmiddag zelf nog een broodje PP gehapt en het restant in 2 zakjes vacu?m verpakt de vriezer in!
Ze zullen de winter niet overleven  ;)

2x250grPP31aug_zps63adbf83.jpg

 
Ziet er netjes uit in die vacuumzakjes moet zo'n ding terzijnertijd ook eens aanschaffen .
 
RedFox zei:
...Ze zullen de winter niet overleven  ;)

Dat snap ik! Is het ?berhaupt de moeite om het in te vriezen? Moet je weer wachten tot het ontdooid is....:-\

;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan