BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork op een Bradley Smoker

 
 

TeunS

Sprokkelaar
Berichten
31
Ik zag dat je badges kon verdienen met een foto-verslag over je pulled pork, dus bij deze  B-)

Ik ben met mijn familie op vakantie in zuid Frankrijk, hier bij de supermarkt een mooi stuk varkensnek kunnen kopen van 2 kg. En het stuk s'avonds ingesmeerd met een dry rub. (Recept van bbqpitboys een beetje getweakt door mezelf)


Foto-MKYLXM7X-D.jpg


S' morgens om 8 uur het vlees uit de ijskast gehaald en de Bradley Smoker laten opwarmen tot 115 graden. En gevuld met Special blend bisqets, voor degene die het niet weten: een Bradley smoker werkt met speciale bisqets rookhout, die per 20 min opbranden en automatisch worden aangevoerd. Verder zorgt het apparaat zelf voor de temperatuur controle.

Hier nog wat foto's

Foto-RKZTWFZ8-D.jpg


Foto-WHBPTPNK-D.jpg



En hier het eindresultaat om 21:00 s'avonds
Foto-ARPTPQOS-D.jpg


Foto-EXG3EVSY-D.jpg


En het smaakte heerlijk!






 
Het ziet er heerlijk uit, maar is niet stikker waardig.

Een bradley is geen BBQ.
 
TeunS zei:
Mike v R zei:
Het ziet er heerlijk uit, maar is niet stikker waardig.

Een bradley is geen BBQ.

  :(

Het is niet om de Bradley af te kraken of zo, ik zou er graag zelf 1 willen hebben.
Maar een Bradley is net een oven, je steekt de stekker in het stopcontact en alles gaat vanzelf.
En de Badge verdien je omdat je 9 tot 24 uur naast je BBQ zit of ligt om hem op temperatuur te houden.
 
Het is niet om de Bradley af te kraken of zo, ik zou er graag zelf 1 willen hebben.
Maar een Bradley is net een oven, je steekt de stekker in het stopcontact en alles gaat vanzelf.
En de Badge verdien je omdat je 9 tot 24 uur naast je BBQ zit of ligt om hem op temperatuur te houden.

Klopt helemaal, was ook meer een grapje die droevige smiley.
Komt er nog wel eens hoor die pp op de bbq  B-)
 
Mike v R zei:
een Bradley is net een oven, je steekt de stekker in het stopcontact en alles gaat vanzelf.
En de Badge verdien je omdat je 9 tot 24 uur naast je BBQ zit of ligt om hem op temperatuur te houden.


  mag zijn en mee eens als een bradley in de keuken staat maar, is bv een  uds met gebruik van een Heatermeter evt conectie met een pc of gsm
niet t zelfde gemakzucht als een oven?? stekker of batterij dr in en gaan met die ....... en dan.lekker in de luie stoel voor de tv hangen..
 
AV zei:
Mike v R zei:
een Bradley is net een oven, je steekt de stekker in het stopcontact en alles gaat vanzelf.
En de Badge verdien je omdat je 9 tot 24 uur naast je BBQ zit of ligt om hem op temperatuur te houden.


  mag zijn en mee eens als een bradley in de keuken staat maar, is bv een  uds met gebruik van een Heatermeter evt conectie met een pc of gsm
niet t zelfde gemakzucht als een oven?? stekker of batterij dr in en gaan met die ....... en dan.lekker in de luie stoel voor de tv hangen..

Ook een uds met heatermeter moet je blijven controleren.
 
gaat me meer hierom

Mike v R zei:
En de Badge verdien je omdat je 9 tot 24 uur naast je BBQ zit of ligt om hem op temperatuur te houden.
en dat lukt niet als je met een schermpie op schoot bij de buren verder op zit bier te drinken of lekker met rotweer of min 4  voor de buis lig.

k wil verder ook geen discussie aanslingeren.
heb ffn snel binnen(lekker koel) gegeten en nu weer snel naar t snikhete(afzien) :D buiten naar de ribs in mn  handbediende rookoven  B-)

gtjes..ajuu
 
Een bradley is elektrisch, heeft een soort kookplaatje dat een houten puk opwarmt die rook afgeeft. Dus echt vuur komt er niet aan te pas. Dat is de reden dat we (het beheer heeft er van te voren over overlegt) heeft besloten om geen badge hier voor te geven.
Bij een UDS/BGE/WSM met heatermeter/guru etc. heb je vuur. Bij dit soort smokers niet.
 
Met mijn (Goed afgestelde) UDS kan ik gewoon gaan sporten en werken hoor, terwijl mijn knorretje lekker in de sauna ligt! :p

TS, zolang het maar lekker was. Dat is het belangrijkste! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan