BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork op de Weber

 
 

TobieTrice

Tondelzoeker
Berichten
19
Vorig weekend m’n eerste keer pulled pork gemaakt! 9 uurtjes op de bbq. 😁

8B5666BC-D9D8-44BC-9BAA-E590FCF6BFB9.jpeg


ED58C21F-9061-45DC-BADF-A089600C0DB2.jpeg


4E4C6120-8066-43AC-AE2A-ED2A5128038F.jpeg


8009142C-993C-4C02-9DC7-1DD16327E783.jpeg
 
Ziet er goed uit. Dat op een broodje moet een succes geweest zijn.
ja dat was het zeker! Volgende keer alleen iets meer eindsaus toevoegen. Maar durfde niet te veel te doen, bang dat ik het zo verpesten. Maar aankomende vrijdag nog een keer 💪🏻
 
Ziet er lekker uit, had ik best een broodje mee gelust. 😉
 
Mooi broodje. Mooie run. Zal gesmaakt hebben?
Kan je een beetje aangeven wat je tijden / temperaturen geweest zijn? Ik kom de laatste keren niet veel verder dan 7/8 uur voor de totale bereiding...... Meestal met ca 4 uur de 74 graden bereikt, inpakken en dan nog ca 2-3 uur tot het de prikproef kan doorstaan.
 
Laatst bewerkt:
Mooi broodje. Mooie run. Zal gesmaakt hebben?
Kan je een beetje aangeven wat je tijden / temperaturen geweest zijn? Ik kom de laatste keren niet veel verder dan 7/8 uur voor de totale bereiding...... Meestal met ca 4 uur de 74 graden bereikt, inpakken en dan nog ca 2-3 uur tot het de prikproef kan doorstaan.
Ja was zeker lekker!
Ik had de temperatuur tussen 110 en 130 graden, was een winderige dag dus de temperatuur wilde nog weleens schommelen. Na 5 uur ingepakt in de aluminium, hij was toen een graad of 70-74. Was een procureur van 2,2kg
 
Niets mis mee. Laat lekker smaken.
Proficiat met je knorrie award.
 
Mooie pulled pork geworden, dat is genieten geweest, gefeliciteerd met je Knor 🥳
 
Mooie run PP. En netjes op de Weber, heb je knap gedaan. PP ziet er lekker uit. Dat zal vast naar meer smaken.
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan