Ik wilde eigenlijk ook eens meedoen aan de maandelijkse wedstrijd.
Nu op de laatste dag heb ik mijn 500gram procereur eens klaar gemaakt
Zaterdag de procureur uit de vriezer gehaald en laten ontdooien
Vervolgens gemarineerd met f#cking rub
En vandaag begonnen
De monolith op indirect gebouwd
Een typhur meter en 1 inkbird meter in het klompje vlees. (Hiermee meteen goed kunnen vergelijken)
En zo.n 2.5 uur laten gaan op 110 graden
Vervolgens de monolith halve oven eens onder het stof vandaan gehaald .en wat aardappelen uit de kelder
Anderhalf potje runderfondant en wat sweet baby ray saus (honing/chipotle) door elkaar geroerd.
Dit heeft staan borrelen tot zon 94 graden vlees temp. De aardappelen waren ook mooi zacht.
Broodjes belegd en lekker opgegeten,het kleine pit van de chiplote was goed te merken.
Enige waar ik aan dacht tijdens het eten; ik mis een paar mooie dikke uienringen.
Verders top!
Nu op de laatste dag heb ik mijn 500gram procereur eens klaar gemaakt
Zaterdag de procureur uit de vriezer gehaald en laten ontdooien
Vervolgens gemarineerd met f#cking rub
En vandaag begonnen
De monolith op indirect gebouwd
Een typhur meter en 1 inkbird meter in het klompje vlees. (Hiermee meteen goed kunnen vergelijken)
En zo.n 2.5 uur laten gaan op 110 graden
Vervolgens de monolith halve oven eens onder het stof vandaan gehaald .en wat aardappelen uit de kelder
Anderhalf potje runderfondant en wat sweet baby ray saus (honing/chipotle) door elkaar geroerd.
Dit heeft staan borrelen tot zon 94 graden vlees temp. De aardappelen waren ook mooi zacht.
Broodjes belegd en lekker opgegeten,het kleine pit van de chiplote was goed te merken.
Enige waar ik aan dacht tijdens het eten; ik mis een paar mooie dikke uienringen.
Verders top!