BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork kroketten

Dat ziet er weer geweldig uit Rick. Volgende vrijmibo is bij jou met zulke lekkere snacks :cool:
Had graag een kroketje mee gepikt kerel.
 
Dat ziet er weer geweldig uit Rick. Volgende vrijmibo is bij jou met zulke lekkere snacks :cool:
Had graag een kroketje mee gepikt kerel.
thnx Bram.
Dit is zeker een vrijmibo toppertje.
Ik heb gehoord dat ze ook lekker zijn met duif ;)
Alle smaken bij elkaar, goed bier erbij en we hoeven savonds niet meer thuis te eten bij moeders de vrouw 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Nou ja zeg Rick had jij nog nooit zelf kroketten gemaakt😲 het is jullie goed gelukt, ze zien er super lekker uit, mooie foto ook voor de fotowedstrijd. Ik moet meestal de keuken uit als we kroketten gaan maken want ik blijf snoepen van die vulling, zo lekker dat spul🤭
Binnenkort wil ik garnalen kroketjes maken, nog nooit gegeten maar dat moet ook gewoon lekker zijn.
 
Nou ja zeg Rick had jij nog nooit zelf kroketten gemaakt😲 het is jullie goed gelukt, ze zien er super lekker uit, mooie foto ook voor de fotowedstrijd. Ik moet meestal de keuken uit als we kroketten gaan maken want ik blijf snoepen van die vulling, zo lekker dat spul🤭
Binnenkort wil ik garnalen kroketjes maken, nog nooit gegeten maar dat moet ook gewoon lekker zijn.
dank je Jet

eens moet de eerste keer zijn toch? Ik dacht altijd dat het een gedoe was (en dat hield me een beetje tegen) maar het valt reuze mee.
garnalen kroketjes ook lekker 😋 Tis net worst, je kan er lekker mee variëren
 
Terug
Bovenaan Onderaan