BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork is de bedoeling..

Hans zei:
Kan 't bijna ruiken hier.
Hoe laat denk je te kunnen eten? :D
Ja jammer dat geuren niet gepost kunnen worden.. De rub was al super lekker om te ruiken na een nacht in de koelkast..
Qua timing ia dit bedoeld voor morgen middag maar wilde niet gokken op een mislukte run.. Dus vandaag de pp, dan in de koelkast en morgen opwarmen.. Morgen spareribs 3-1-1 stijl en een lekker stuk biefstuk.. (En burgers voor de kleine man)..

Denk dat de pp me zeker tot 0:00 bezig houd vandaag..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Rook in de tent..
1e2c83deea193adcc55688b138b3c900.jpg


Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Ziet er goed uit!
Leuke smoker!
Succes hoor B-)
 
1.5 uur in de smokert.. Blijft letten op de temp (helemaal na een dekselopening voor inspuiten van appel / whisky voor de bark)
30b9e0b2651a9ad7f32001dcf880e903.jpg
b04a8bc2813206dc5f079a0f0b60b919.jpg
ca3894db7cb821e5ef8da37989cc6109.jpg


Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Goed bezig. Hou je het wedstrijd recept van noskos aan? Met inpakken en zo?
Dat het een latertje wordt Is wel zeker. Gewoon lekker met een biertje erbij...... Relaxed

En temperatuur ziet er goed uit. Zal misschien af en toe wat schommelen,  maar een paar graden meer of minder Is geen enkel probleem. Pp kan heel veel hebben.
 
Cain zei:
Hans zei:
Kan 't bijna ruiken hier.
Hoe laat denk je te kunnen eten? :D


Hans bedoelt volgens mij eigenlijk: "Hoe laat denk je dat we kunnen aanschuiven :D"


Ha Ha Ligt het er zo dik op? :D
Normaal eten we om ? 18.00 uur, maar ik denk zomaar dat ie dat niet gaat redden.  :-?  :D
Maar ik kan ook genieten van de mooie foto's.
 
Ridevi71 zei:
Goed bezig. Hou je het wedstrijd recept van noskos aan? Met inpakken en zo?
Dat het een latertje wordt Is wel zeker. Gewoon lekker met een biertje erbij...... Relaxed

En temperatuur ziet er goed uit. Zal misschien af en toe wat schommelen,  maar een paar graden meer of minder Is geen enkel probleem. Pp kan heel veel hebben.
Ik hou twee verschillende recepten aan.. Peach pork uit Big Bob Gibson BBQ Book (die pakt niet in) en Pulled Pork uit Smokey Goodness (deel 1 en die pakt wel in).
Ik denk dat ik ze beide in pak rond 7e..

Experts met advies mbt inpakken? Het zijn boston butts met een relatief klein stuk schouderbot..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Verloopt nog voorspoedig maar zal zo wel in 'de zone' komen.. Ze kleuren mooi bij..

Is het inpakken als ze een tijdje niet meer verhogen qua kerntemp? Recept heeft het over inpakken na 6 uur (op 12 uur sessie) maar deze stukken zijn sneller klaar denk ik...
85f46f8bf80e8565b7a23be013dc4684.jpg
9e8ff0c8c4fb693c19fb438ccce9e19f.jpg
ed9c4f25e49025df7f79946425efd068.jpg
7302079f99d3c0f510c20a37ddabae07.jpg


Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
TheJoster zei:
Ridevi71 zei:
Goed bezig. Hou je het wedstrijd recept van noskos aan? Met inpakken en zo?
Dat het een latertje wordt Is wel zeker. Gewoon lekker met een biertje erbij...... Relaxed

En temperatuur ziet er goed uit. Zal misschien af en toe wat schommelen,  maar een paar graden meer of minder Is geen enkel probleem. Pp kan heel veel hebben.
Ik hou twee verschillende recepten aan.. Peach pork uit Big Bob Gibson BBQ Book (die pakt niet in) en Pulled Pork uit Smokey Goodness (deel 1 en die pakt wel in).
Ik denk dat ik ze beide in pak rond 7e..

Experts met advies mbt inpakken? Het zijn boston butts met een relatief klein stuk schouderbot..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk


Voorzichtig zijn zodat je er niet doorheen prikt.
Dubbel inpakken voorde zekerheid.
 
TheJoster zei:
Verloopt nog voorspoedig maar zal zo wel in 'de zone' komen.. Ze kleuren mooi bij..

Is het inpakken als ze een tijdje niet meer verhogen qua kerntemp? Recept heeft het over inpakken na 6 uur (op 12 uur sessie) maar deze stukken zijn sneller klaar denk ik...

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

Volgens het recept van Noskos is het:
" Na 5 uur of als de kerntemperatuur 74?C / 165?F is (wat het eerste gebeurt), smeer je het vlees in met opgewarmde PP Glaze. "
Dit hou ik zelf ook altijd aan en werkt perfect.
 
Hans zei:
Cain zei:
Hans zei:
Kan 't bijna ruiken hier.
Hoe laat denk je te kunnen eten? :D


Hans bedoelt volgens mij eigenlijk: "Hoe laat denk je dat we kunnen aanschuiven :D "


Ha Ha Ligt het er zo dik op? :D
Normaal eten we om ? 18.00 uur, maar ik denk zomaar dat ie dat niet gaat redden.  :-? :D
Maar ik kan ook genieten van de mooie foto's.


Nee, valt wel mee :D
 
Cain zei:
Hans zei:
Cain zei:
Hans zei:
Kan 't bijna ruiken hier.
Hoe laat denk je te kunnen eten? :D


Hans bedoelt volgens mij eigenlijk: "Hoe laat denk je dat we kunnen aanschuiven :D "


Ha Ha Ligt het er zo dik op? :D
Normaal eten we om ? 18.00 uur, maar ik denk zomaar dat ie dat niet gaat redden.  :-? :D
Maar ik kan ook genieten van de mooie foto's.


Nee, valt wel mee :D

Gelukkig maar. :D
 
RvH6511 zei:
TheJoster zei:
Verloopt nog voorspoedig maar zal zo wel in 'de zone' komen.. Ze kleuren mooi bij..

Is het inpakken als ze een tijdje niet meer verhogen qua kerntemp? Recept heeft het over inpakken na 6 uur (op 12 uur sessie) maar deze stukken zijn sneller klaar denk ik...

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

Volgens het recept van Noskos is het:
" Na 5 uur of als de kerntemperatuur 74?C / 165?F is (wat het eerste gebeurt), smeer je het vlees in met opgewarmde PP Glaze. "
Dit hou ik zelf ook altijd aan en werkt perfect.
Na de glaze pak je het in dat geval in?
Ik heb geen glaze bij de huidige recepten maar gebruik een appel/whisky sapje wat er elk uur over gaat..

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Ik pak ff een biertje erbij terwijl ik dit volg. Ziet er al smokin uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Fire freak zei:
Ik pak hem meestal al wat eerder in, rond de 65 graden, werkt goed voor mij


Smoking greetzzzzzz
Thanks! Pakketjes liggen in het folie..
e07a0b368660570f0916278aa3574088.jpg
9b4c3011348cdf1fcdf3014095f85f54.jpg


Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan