Hallo allen!
Aangezien ik zondag jarig ben en dit zaterdag vier heb ik gisteren bij de Sligro wat inkopen gedaan waaronder een stukkie varkensnek van ongeveer 2,8KG
Om zaterdag niet te hoeven stressen of de PP wel een beetje op tijd klaar is ben ik er vandaag mee begonnen. Morgen dus alleen nog maar opwarmen.
Voor het trimmen
Erna
Mosterd dr op.
En lekker in de rub gisteravond weer een nachtje de koelkast in.
Hierna ook nog even wat Danbras marinade gemaakt en de kipfilet vast in blokjes gesneden voor zaterdag. Kan die mooi 2 dagen trekken in de koelkast
De setup van vandaag incl parasol omgedoopt tot mega paraplu
En vanmorgen rond 10:40 de procureur dr op.
Beetje roken met wat kersenhout
In de tussentijd alvast de coleslaw gemaakt volgens het recept van Smokey Goodness. De PP doe ik ook volgens het recept uit dit boek.
Zo kan ook de koelkast weer in.
Na het eerste uur ff sprayen en weer wat rookhout dr op.
Temperatuur onder controle houden in de Weber blijft een dingetje. Met de inkbird heb ik er wel wat meer grip op gelukkig
Vlees gaat netjes langzaam omhoog
Tot zo ver. Updates volgen later vanmiddag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aangezien ik zondag jarig ben en dit zaterdag vier heb ik gisteren bij de Sligro wat inkopen gedaan waaronder een stukkie varkensnek van ongeveer 2,8KG
Om zaterdag niet te hoeven stressen of de PP wel een beetje op tijd klaar is ben ik er vandaag mee begonnen. Morgen dus alleen nog maar opwarmen.
Voor het trimmen

Erna

Mosterd dr op.

En lekker in de rub gisteravond weer een nachtje de koelkast in.

Hierna ook nog even wat Danbras marinade gemaakt en de kipfilet vast in blokjes gesneden voor zaterdag. Kan die mooi 2 dagen trekken in de koelkast

De setup van vandaag incl parasol omgedoopt tot mega paraplu

En vanmorgen rond 10:40 de procureur dr op.

Beetje roken met wat kersenhout

In de tussentijd alvast de coleslaw gemaakt volgens het recept van Smokey Goodness. De PP doe ik ook volgens het recept uit dit boek.

Zo kan ook de koelkast weer in.

Na het eerste uur ff sprayen en weer wat rookhout dr op.

Temperatuur onder controle houden in de Weber blijft een dingetje. Met de inkbird heb ik er wel wat meer grip op gelukkig

Vlees gaat netjes langzaam omhoog

Tot zo ver. Updates volgen later vanmiddag
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk