BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork, en bobby flay zalm

 
 
 
 

SandyMan

Gerijpt
Berichten
2.859
Vandaag de WSM die ik via dit forum heb gekocht in gebruik genomen.
Eens kijken of het echt zo lekker werkt als iedereen je verteld.

Hij heeft een mooi plekje gekregen op het terras, volgens de vrouw tijdelijk.. haha
De kleine werd wakker, de fles warm gemaakt en ik kon naar buiten.
Alles er maar even bij gepakt.

IMG_20200601_071013.jpg

Liever te veel dan te weinig (of ga ik het hier niet mee redden?)
IMG_20200601_071958.jpg


En vervolgens de kleine starter gevuld en aangestoken.

IMG_20200601_072009.jpg

IMG_20200601_073350.jpg


3250g procureur in noskos the pulled pork kruiden gezet, en op de grill gelegd.
IMG_20200601_073027.jpg

Apple rooksnippers toegevoegd bij de briketten.

IMG_20200601_074244.jpg


Duurde even voordat hij op temperatuur was, maar nu blijft hij wel echt mooi op de 120 graden zitten. Wat een stabiliteit!

De app geeft dat heel mooi weer.
Screenshot_20200601-101207.jpg


Tot nu toe lekker aan het relaxen. Timertje loopt, na 5 uur inpakken..
Ik ben trouwens rond 07.30 begonnen..

Vanavond hierbij nog bobby flay zalm van de genootschapsplank.
 
Laatst bewerkt:
Enjoy. Dat wordt weer heerlijk smullen vanavond.
 
Gaat lekker zo Sander. En ik vind ook dat ie daar heel mooi staat. Lekker laten staan
 
15910044282897764292786519035095.jpg

Alles in de gaten houden, terwijl we de aspirant grillmaster entertainen.. het is wel genieten zon wsm
 
Gaaf ding die WSM. Ooit komt er hier ook een. Al is het gewoon voor de heb
 
die wsm lijkt wel nieuw 😳
hier ook een en het is zo'n stabiel apparaat. Is echt super relaxed. heerlijk om mee te werken
zal nu wel lekker ruiken in je tuintje. Genieten man. En de toekomst erbij betrekken is helemaal goud. Heerlijk.

Maar wat een prachtige plek voor de wsm. Het maakt de tuin nu helemaal af. Precies wat er nog miste (y):cool:
 
Mooi zo'n WSM! Kan je nou alleen roken/indirect bezig zijn met een wsm?
 
die wsm lijkt wel nieuw 😳
...
Maar wat een prachtige plek voor de wsm. Het maakt de tuin nu helemaal af. Precies wat er nog miste (y):cool:
Ja Alex heeft hem super onderhouden en de roosters waren heerlijk schoon dus daar hoefde niet te veel aan te gebeuren.
Zo stond het ook wel leuk.... :)
IMG_20200531_082402_616.jpg


De 5 uur zaten er op dus hij mocht ingepakt worden..
Screenshot_20200601-130755.jpg

Screenshot_20200601-130757.jpg


En dan weer een props voor de WSM.. in de grafiek heel mooi te zien.
Hij schiet naar beneden want deksel is weg. Knalt omhoog want heeft zuurstof gehad. En zakt direct weer naar z'n 120 graden.
Wat een kwaliteits apparaat....
Screenshot_20200601-130702.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Alex
Sander ik ben altijd zuinig op mijn spullen en onderhoud alles goed, dit komt uiteindelijk ook de levensduur ten goede.
Ik vond het destijds toen ik deze kocht ook heerlijk om mee te werken, veel plezier van gehad.
Nu heeft ie gelukkig weer een goede eigenaar gevonden zie ik.
 
Mooi zo'n WSM! Kan je nou alleen roken/indirect bezig zijn met een wsm?
Sorry ik mistte hem. Ja dit klopt. Je hebt altijd te veel afstand tussen kolen en roosters om te grillen. Echt alleen roken, warm / koud.. low and slow.
Sander ik ben altijd zuinig op mijn spullen en onderhoud alles goed, dit komt uiteindelijk ook de levensduur ten goede.
En dat is te merken ;)
 
Ik heb er ook wel eens aan gedacht (en nog steeds) om een wsm te kopen maar heb uiteindelijk toch een kamado gekocht. Maar als ik jouw grafiek vergelijk met mijn grafieken lijkt die wsm wel veel stabieler. Weet iemand of dat door mijn skills komt of is een wsm gewoon stabieler dan een kamado?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jawel @Frits 2 weken geleden nog spareribs op gemaakt. Maar ben nu eenmaal een beetje van de schoonmaak achteraf zidat alles netjes blijft.
 
IMG_20200601_161800.jpg


Met 93 afgehaald..
Heeeerlijke geuren.
Wel even wennen om zo op tijd klaar te zijn (16.15u).. nu even wachten met eten haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan