BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork door Mw. BBQ68

Volgens mij melden  zich nog wel een paar liefhebbers.... ;) Beterschap voor je man!
 
ziet er lekker uit, wij willen de restanten ook wel voor jullie afvoeren hoor  :)
 
Leo zei:
ziet er lekker uit, wij willen de restanten ook wel voor jullie afvoeren hoor  :)
Restanten. Ik ken geen restanten. Lekker mee naar het werk. Salade erbij. En ik voldoe weer aan mijn "Lekker eten dieet"  ;D
 
structor zei:
Jammer dat je geen hulp bij de afvoer nodig hebt, maarrum gefeliciteerd met je knorretje

Jij loopt al op de zaken vooruit structor.......foto's?!  ;)
 
RedFox zei:
Jij loopt al op de zaken vooruit structor.......foto's?!  ;)

Eerst even eten hoor. Had er lang genoeg op gewacht.
Maar goed hieronder het eindresultaat.
Voor het Pullen.
C9C7198D-E0D6-4A48-9D32-248B7D12460B-4079-0000035E884EFC24_zpsc798e15d.jpg

Na het pullen met de eindsaus.
922CE709-DF4F-447D-9283-C8BF55338205-4079-0000035E8D97C5B6_zps27710619.jpg

En het broodje voor het eten. 
B48D3E0C-ECCF-40C8-AB8D-7CEC6FB7D480-4079-0000035E92E47566_zpscd6b9c5a.jpg


Nu nog worstjes maken. Heb de ingredi?nten in huis, maar moet het nu doen zonder manlief en dat is toch een stuk saaier.
 
Wow dat ziet er erg lekker uit! En de knor badge zal nu toch ergens om de hoek dik verdiend liggen te wachten... :)
 
Lekker broodje! Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Hee, het knorretje is er al. Dat is snel zeg.
 
Mocht je ooit in de problemen komen. Het komt niet op of zo. Zeewolde is heel dicht bij ;)
 
Gefeliciteerd met je knorretje,het ziet er heerlijk uit.
 
Mw. BBQ68 zei:
Hee, het knorretje is er al. Dat is snel zeg.
Van harte proficiat met je knorretje!
 
Gefeliciteerd met je knor!
 
Van harte met de knor! Mooi reportage
 
Gefeliciteerd met je knorretje !
 
Gefeliciteerd met je knorretje! Mooie sessie hoor!
 
Dank voor de felicitaties. Uiteindelijk heb ik de rest ingepakt met mijn nieuwe vacuummeermachine. 14 eenpersoonspakjes. Voor lunch op het werk, in het weekend of een snel diner.
Oh ja ook nog worstjes gemaakt. Doe ik nooit meer zonder hulp van manlief.

 
maussie1982 zei:
Succes, ben benieuwd naar het resultaat en uiteraard de smaak. Vd week ook een doos gekocht bij de makro :)
Ik heb nog een procureur van de mako in de diepvries die wordt natuurlijk wel gewoon klaargemaakt. Maar ik vond het stuk Baambrugse big van twee weken geleden echt veel beter. Het vlees was mooi gemarmerd en veel minder droog. Hij was natuurlijk wel ook veeeeeeel duurder.
Volgende keer toch maar weer naar mijn slager luisteren. "Neem een varken met een naam, anders heb je een bio-industrie varken".
 
Terug
Bovenaan Onderaan