BryanB
Vuurmaker
Dit is een project van een aantal maanden geleden maar dacht dat het misschien wel leuk was om te delen!
Met de zaak (Wicked Wines in Den Haag) waar ik werkzaam ben, hebben we een heel zwijn besteld voor een wisselend wild gerecht ( we spreken hier over januari ).
Deze gevild en uitgebeend (leuk en erg interessant!)
Daar sta je dan met een kop in je hand
De pulled 'boar' zou voor de sunday roast zijn. Maar omdat het maar een klein zwijntje was en we van zijn schouder maar 5 ? 7 porties uit zouden halen hebben we nog 2 zwijn schouders erbij besteld.
Deze in eerst in een pekelbad laten dobberen voor 1 nacht, droogdeppen, rubben en weer overnachten.
Natuurlijk gaat er niks boven een lekker brioche broodje erbij!
Oi put them on the Barby!!
Op de BGE Medium
Na een aantal uur kwam die op temperatuur en heb ik ze ingepakt in folie.
En plukken maar.
Het gerecht,
Pulled Boar op een home made brioche Blueberry saus en Coleslaw
Sweet Potato Fries en Ras el Hanoud Mayonaise
Hope You liked it!!
Met de zaak (Wicked Wines in Den Haag) waar ik werkzaam ben, hebben we een heel zwijn besteld voor een wisselend wild gerecht ( we spreken hier over januari ).

Deze gevild en uitgebeend (leuk en erg interessant!)

Daar sta je dan met een kop in je hand

De pulled 'boar' zou voor de sunday roast zijn. Maar omdat het maar een klein zwijntje was en we van zijn schouder maar 5 ? 7 porties uit zouden halen hebben we nog 2 zwijn schouders erbij besteld.
Deze in eerst in een pekelbad laten dobberen voor 1 nacht, droogdeppen, rubben en weer overnachten.

Natuurlijk gaat er niks boven een lekker brioche broodje erbij!

Oi put them on the Barby!!

Op de BGE Medium
Na een aantal uur kwam die op temperatuur en heb ik ze ingepakt in folie.

En plukken maar.

Het gerecht,
Pulled Boar op een home made brioche Blueberry saus en Coleslaw
Sweet Potato Fries en Ras el Hanoud Mayonaise

Hope You liked it!!