BasBQ
Beef en Steak

Pulled Beef

Was bijna niet te pullen dat stuk. Heel veel zeen en vliezen aan de binnenkant. Heb misschien maar ? kunnen gebruiken :(
 
Ondanks dat het kennelijk wat tegenviel zeg ik: eindfoto!
En ik ben stiekem toch benieuwd of die 1/3 lap nog lekker was. Anders is het wel een jammerlijk dagje geworden....
 
noskos zei:
Was bijna niet te pullen dat stuk. Heel veel zeen en vliezen aan de binnenkant. Heb misschien maar ? kunnen gebruiken :(

Jou lap komt van het voorste deel van de hals en dat is idd het hardste stuk met veel zeen.
Vergelijk het met de punt van de procureur daar heb je ook het meeste bindweefsel, alleen wordt dat nog wel zacht.
 
Zonde dat er zo weinig van over bleef. Heb je wel eens geprobeerd om van US sukade pulled beef te maken? Of vind je dat zonde?
 
ga8asunu.jpg


Bedankt voor de toelichting Bert dat verklaart een hoop.

Wat ik kon pullen was heerlijk van smaak hoor. Maar ik ga zeker op zoek naar een ander stukje koe omdat ik niet door de verpakking heen kan zien wat ik koop :(
 
Dennis, het eindresultaat (ook al was maar 1/3 beschikbaar voor consumptie) ziet er erg lekker uit!
 
Toch inderdaad best een puik broodje geworden hoor.
 
Ik had het al een aantal keer gemaakt hoor Martin, deze keer viel alleen de kwaliteit van het vlees tegen :(
 
dat heb je weer goed voormekaar Dennis. jammer van de kwaliteit maar ach... bbq is meer dan alleen eten ;)
 
Gerard777 zei:
dat heb je weer goed voormekaar Dennis. jammer van de kwaliteit maar ach... bbq is meer dan alleen eten ;)

Dat heb je mooi gezegd Gerard!!
 
Gerard777 zei:
dat heb je weer goed voormekaar Dennis. jammer van de kwaliteit maar ach... bbq is meer dan alleen eten ;)
Ja dat klopt, bijvoorbeeld nog een mooi glas wijn erbij  :)
 
redfox + 1  :)

Jammer dat de kwaliteit van het vlees minder was, dat zie je van de foto's zeker niet af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan