BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval XL, oud en nieuw

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, mooi apperaat weer heel veel plezier ermee.:)
 
Mooi spul.
 
Van harte met de nieuwe Primo, Ewald. Ziet er top uit, veel plezier ermee!
 
Veel plezier @Jet met je nieuwe barbecue 😜
 
Mooi ding 👌🏻veel q plezier er mee
 
Gefeliciteerd @Ewald en @Jet mooie upgrade .
Sowieso een mooie BBQ de Primo.
Veel plezier ermee

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Wauw! :)
Veel plezier er mee.
Ik begin toch steeds harder te twijfelen of ik die nieuwe scharnier ga kopen voor mijn Primo, lijkt me ideaal.
Is ook ideaal!
Let wel op dat de modellen voor 2015 waarschijnlijk niet geschikt zijn voor de nieuwe versie banden.
Doordat de omvang iets groter is geworden vanaf 2015 zijn de nieuwe banden te ruim, Primo schijnt bezig te zijn het nieuwe veersysteem ook uit te brengen voor de oudere versies. even je dealer benaderen voor advies/info lijkt me wel handig.
 
Ja klopt dat had ik inderdaad al gezien, je hebt de versie met looped bands en met straight end bands.
Ik heb die van mij wel later aangeschaft, maar heb nog wel de straight end bands, dus waarschijnlijk oude voorraad. Beide versies zijn inmiddels (mondjesmaat) verkrijgbaar. Alleen die prijs hè ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mooie Q Ewald. Deze had ik ff gemist. Blijft een indrukwekkend apparaat. Hij zal ondertussen wel ingebrand zijn 😎
 
De nieuwe Primo staat nu alweer een paar weken in de tuin te schitteren 🤩 ik/wij zijn er erg blij mee 🥳

De beslissing om een nieuwe Primo te kopen was eigenlijk zo gemaakt, geen moeilijke of ingewikkelde discussies met de CEO/CFO, geen tips of tricks nodig gehad om iemand te overtuigen 🤪
ik heb hem 1 vraag gesteld, "Als jij een hele nieuwe BBQ zou willen wat zou je dan willen?"
De keuze was heel snel gemaakt 😁

Het deksel van de oude Primo vond ik inderdaad zwaar maar met 2 handen kon ik het deksel makkelijk open en dicht doen, maar afgelopen jaar is het deksel steeds zwaarder geworden voor mij.

Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik na onderzoeken ten horen gekregen dat de zenuwen in o.a. mijn vingers en handen beschadigd zijn (neuropathie) daardoor heb ik minder gevoel en kracht in mijn vingers en handen, koud en vochtig/nat weer maakt het alleen nog maar erger, hierdoor heb ik het deksel van de oude Primo 2 keer uit mijn handen laten glippen, niet van grote hoogte, maar is niet goed, dat kan eens mis gaan.
De beschadigde zenuwen kunnen niet meer herstellen, daar kan ik niets aan doen maar ik kan wel wat aan de BBQ doen 😜

De nieuwe Primo is echt een schitterende BBQ om te zien 😍 maar het belangrijkste is, Hoe gaat het deksel open ................
Helemaal blij ik kan het deksel met 1 hand open en dicht doen, wat een verschil 🥰 hier gaan we nog heel veel jaren plezier van krijgen.

De oude Primo is naar onze goed vriend Rik en wederhelft Irene gegaan en als ik de foto's van hun zo zie dan gaan die er net zoveel plezier aan beleven als dat wij de afgelopen 10 jaar er aan hebben beleefd.
 
De oude Primo is naar onze goed vriend Rik en wederhelft Irene gegaan en als ik de foto's van hun zo zie dan gaan die er net zoveel plezier aan beleven als dat wij de afgelopen 10 jaar er aan hebben beleefd.

Ik heb er in het afgelopen jaar al voor 10 jaar plezier aan gehad! Wat een geweldig apparaat! Er is wel een klein nadeel... Mijn weber performer staat (op een paar enkele sessies na) sindsdien werkloos toe te kijken :rolleyes:
 
Vind het persoonlijk wel mooier zo, als de Q wat hoger in de cart staat. Komt ie wat meer naar de voorgrond
 
Terug
Bovenaan Onderaan