Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 Ik zou de dealer ook bellen.b.asv zei:Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me geen kwaad te kunnen. Aan de andere kant, het is een duur ding en dit hoort gewoon niet. Ik zou dus zeker even de dealer bellen of mailen.
Artbij zei:Leek mij ook geen kwaad te kunnen, maar ben benieuwd of andere Primo?s het ook hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DanielZH zei:Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.
b.asv zei:Lijkt mij dat ze enkel een nieuw deksel sturen. Of je moet een gulle dealer hebben die hem om wil ruilen.
b.asv zei:Klopt wat je zegt. Maar de ene dealer gaat daar anders mee om dan de andere. De een zet zich toch net wat meer in. Ik zeg om 9:01 bellen en gelijk regelen!
Whehe je hebt natuurlijk al een dag moeten wachten! En dat vlees ligt daar maar in die koelkast...
Artbij zei:DanielZH zei:Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.
Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.
Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?
Ewald zei:Artbij zei:DanielZH zei:Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.
Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.
http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form
DanielZH zei:Ik had last van loslatend glazuur aan buitenkant op deksel. Gehele buitenkant is probleemloos vervangen, incl nieuw geplakt vilt.
Artbij zei:Ewald zei:Artbij zei:DanielZH zei:Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.
Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.
Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.
Ik ben hem zelf even wezen halen bij de dealer.Artbij zei:DanielZH zei:Ik had last van loslatend glazuur aan buitenkant op deksel. Gehele buitenkant is probleemloos vervangen, incl nieuw geplakt vilt.
Dat is netjes. Spullen opgestuurd of zijn ze langs geweest?
Ewald zei:Artbij zei:Ik denk alleen een nieuwe deksel
Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.