BasBQ
Beef en Steak

primo oval jr 200

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
van de forum sponsor ProBBQshop heb ik deze geweldig mooie primo in bruikleen gekregen, om lekker uit te gaan proberen en de keramische bbq ook mee te nemen en promoten tijdens workshops. Ben er helemaal blij mee.





wordt vervolgt  ;)
 
Mooi speeltje Leo!
 
Mooi, Primo is prima  :D
 
Mooi ding, prima merk
 
Mooi ding Leo,

Nu willen we natuurlijk ook een mooie recentie lezen over deze ''kleine'' Primo.
(ik wil er namelijk ook zo'n eentje en zou graag willen weten hoe "klein'' hij nou eigenlijk is en hoeveel je er werkelijk op kwijt kan)
 
Das mooi speelgoed
 
Wat is hij nog mooi wit van binnen, maar dat zal wel niet lang meer duren ;)

Is het meenemen naar locatie nog een beetje te doen qua gewicht?
 
BeCrown zei:
Mooi ding Leo,

Nu willen we natuurlijk ook een mooie recentie lezen over deze ''kleine'' Primo.
(ik wil er namelijk ook zo'n eentje en zou graag willen weten hoe "klein'' hij nou eigenlijk is en hoeveel je er werkelijk op kwijt kan)

RV zei:
BeCrown zei:
[..] hoe "klein'' hij nou eigenlijk is en hoeveel je er werkelijk op kwijt kan) [...]

Goede vraag!

ik zal hem uitgebreid gaan gebruiken en zal de resultaten hier wel posten  :)
 
Ik zou een hele grote foto van Gerard in mijn slaapkamer hangen als ik zoiets voor elkaar zou krijgen. Mooi man!
 
Ik kan uit ervaring zeggen dat je een prima bbq in bruikleen hebt gekregen. Niet zo handig van Gerard want deze primo is zo zuinig daar verkoopt hij niet veel houtskool bij ;)
 
Ze is op de foto nog wel heel maagdelijk. Ik neem aan dat "ze" dat nu niet meer is :D

Veel plezier ermee, en ook ik ben heel benieuwd naar je ervaringen
 
El Fumarole zei:
Ik zou een hele grote foto van Gerard in mijn slaapkamer hangen als ik zoiets voor elkaar zou krijgen. Mooi man!

Waarom niet meteen een dekbed met gerard?  :-O

Mooi spul Leo. Veel plezier ermee
 
Ik ben ook van plan een primo junior te kopen! Ik zie uit naar de ervaring en of de grootte goed genoeg is :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan