BasBQ
Beef en Steak

PP voor de dag erna?

Mike van Heel

Sprokkelaar
Berichten
40
Hoi,

Ik wil graag een PP maken op vrijdag en dan zaterdag nog afmaken, het laatste uur voor het nuttigen...

heeft iemand ervaring met een voorbereiding als deze en dan de dag enrna afmaken. tot welke kernterp de eerste dag dan gaan om de dag erna helemaal tot 88 te gaan?? of dag 1 al tot 88, inpakken en de dag erna opwarmen tot bv 70 in de ingepakte versie?
Evt de eindsous injecteren in de afgekoelde staat tussen dag 1 en 2??

De reden dat ik dit wil is dat ik niet op de verjaardag van mij dochter de hele tijd bezig wil zijn met de PP en er mogelijk ook nog wat anders op de Q (BGE) moet...

Dus hoe hou je hem sappig en toch opwarmen....?
 
Op vrijdag de PP gewoon helemaal afmaken en pullen. En dan op zaterdag opwarmen (au bain marie of magnetron).
 
Wat Lowietje zegt. Of opwarmen in de oven, bbq of magnetron. Maar eerst helemaal maken!
 
Nee, dat gaat niet lekker.
 
Vrijdagavond na de film en dan 2 bier later steek je de BGE aan. Om een uur of 2 leg je het varken op de Q en gaat slapen. In de ochtend beetje lakken en afhankelijk van de tijd kun je inpakken of zo laten liggen tot de 88. Gesloopt ben je toch, kun je beter een mooie run inluiden met een biertje/wijntje op vrijdagavond
 
Thnx voor het advies allemaal.

Na overleg wil ik toch nadenken over een andere optie voor het ei. het gaat om 8 volwassenen en 3 kinderen.

opties die ik zelf had:

PP
Staartstuk
Drunken chicken.

Hebben jullie nog opties van iets voor op een feestje. Ik wil (deze keer) niet de hele tijd met de q bezig zijn. dus of iets snel of low and slow.

Moet dus kunnen op een BGE maat L.

groet Mike
 
MOINK Balls, ABT, The usual suspects
 
Terug
Bovenaan Onderaan