BasBQ
Beef en Steak

Podcast van Julius Jaspers over BBQ

 
 

Dennisvs

Kooltjesharker
Berichten
119
Oke, Julius heeft zijn sporen ruimschoots verdiend. En volgens mij wordt hij behoorlijk gesponsord door BGE.
Maar toch is het de moeite waard om zijn podcast even te luisteren. Je hoort namelijk ook de liefde voor buitenkoken. Voor als je moet wachten op de volgende Vurige Verhalen 🤓
 
Top!
Ga zaterdag op vakantie en prima om dit lekker te luisteren :)
 
Ik heb mijn uitje naar de kookwinkel expres nog even uitgesteld, ik wacht geduldig af! Leuk!
 
Toevallig vandaag geluisterd en het viel mij op dat het continu over de BGE gaat. Die zou een aparte smaak meegeven etc. Ik nam het met een korreltje zout 😉
Ik vond het dan maar een klein gedeelte.
Ja hij heeft veel voor BGE gedaan, Ja hij heeft het erover, omdat hij er dol op is.
Ja hij noemt de voordelen (die ook voor andere kamado's gelden)
Iedereen die enthousiast bbq't en een BGE heeft is er enthousiast over, daar is Julius dus geen uitzondering in.
 
Ik vond het dan maar een klein gedeelte.
Ja hij heeft veel voor BGE gedaan, Ja hij heeft het erover, omdat hij er dol op is.
Ja hij noemt de voordelen (die ook voor andere kamado's gelden)
Iedereen die enthousiast bbq't en een BGE heeft is er enthousiast over, daar is Julius dus geen uitzondering in.
Bij mij kwam het echt over als ‘Je hebt BGE, BGE en ow ja, er is ook BGE.’ maar dat kan ook aan mij liggen.
 
Iedereen die enthousiast bbq't en een BGE heeft is er enthousiast over, daar is Julius dus geen uitzondering in.

Mn zwager niet zo, vond het vooral erg duur en heeft niet het idee dat hij meer en beter kan dan ik met de Bastard.



Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
De nieuwe Vurige verhalen is te vinden op alle podcast platforms 😉
Julius’ podcast is best leuk om te luisteren, maar komt qua bbq-beleving niet in de buurt van wat jij (@noskos )en @NasQ / Marcel maken. Ik luister vaak ‘s morgens naar het werk naar jullie podcast en krijg dan automatisch inspiratie om ‘s middags de bbq aan te steken. Ik luister de afleveringen diverse keren en ze inspireren me altijd.
 
Julius’ podcast is best leuk om te luisteren, maar komt qua bbq-beleving niet in de buurt van wat jij (@noskos )en @NasQ / Marcel maken. Ik luister vaak ‘s morgens naar het werk naar jullie podcast en krijg dan automatisch inspiratie om ‘s middags de bbq aan te steken. Ik luister de afleveringen diverse keren en ze inspireren me altijd.
Thanks man! Leuk om te horen dat het zo gewaardeerd wordt! We vinden het ook iedere keer leuk om hem te maken, maar afgelopen tijd zat het even tegen. We proberen in ieder geval de draad weer op te pakken.
 
Ik heb even de eerste twee afleveringen van Julius geluisterd. Inderdaad wel erg doorzichtige BGE reclame 🙄

Verder geinig al kloppen niet alle feiten. Zoals dat de oorsprong van de Amerikaanse BBQ uit Texas komt en die zich vanaf daar de de VS heeft verspreid.

En dan dat hij bij lange sessies wat kokosbriketten toevoegd aan zijn BGE 😱
 
Terug
Bovenaan Onderaan