BasBQ
Beef en Steak

Plate Setter voor de WSM?

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Ik liep per toeval op e-bay op een advertentie waarbij een plate setter voor de WSM wordt gepresenteerd.
Nooit eerder heb ik gelezen of gehoord dat deze ook in een WSM worden toegepast en al helemaal niet dat deze op een WSM voor pizza kan worden gebruikt.
Zie de link:

http://www.ebay.de/itm/Plate-Setter-for-Weber-Smokey-Mountain-deflector-WSM-Grill-BBQ-Smoker-22-5-18-5-/171243836095?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27deed92bf

platesetterWSM.jpg
 
Frits zei:
Geert, je hebt hem toch wel gelijk besteld ;).

Ik dacht nog " ik zeg het niet", maar gelukkig daar is Frits =))
 
Frits zei:
Geert, je hebt hem toch wel gelijk besteld ;).
Denk dat je op de wsm zelfs heel goed pizza kan maken als je de middenkolom er tussen uit laat. Moet je wel van houders hebben die je deksel op de plaats houden.
Frits, je brengt me nog bijna op gedachten.
Maar "gelukkig" heb ik die houdertjes niet  :)  (of nog niet?)
 
RedFox zei:
Frits zei:
Geert, je hebt hem toch wel gelijk besteld ;).
Denk dat je op de wsm zelfs heel goed pizza kan maken als je de middenkolom er tussen uit laat. Moet je wel van houders hebben die je deksel op de plaats houden.
Frits, je brengt me nog bijna op gedachten.
Maar "gelukkig" heb ik die houdertjes niet  :)  (of nog niet?)

Ik denk NOG niet Geert, kom op, je hebt een reputatie hoog te houden!
 
De beugeltjes kosten US$10,- maar de verzendkosten zijn US$24 en dat wordt hem dus niet....maar goed bekijken en zelf iets maken is ook een optie!
(of in hotel laten bezorgen bij komende USA trip)
 
RedFox zei:
De beugeltjes kosten US$10,- maar de verzendkosten zijn US$24 en dat wordt hem dus niet....maar goed bekijken en zelf iets maken is ook een optie!
(of in hotel laten bezorgen bij komende USA trip)

Of groepsbestelling misschien. Ik heb hier al eens een keertje van gedachten veranderd met onze forumsponsor maar ik wist eigenlijk niet goed hoe ik dat moest aanpakken. En ondertussen is het voor mij een beetje op de achtergrond verdwenen  :blush:
 
Terug
Bovenaan Onderaan