BasBQ
Beef en Steak

Plannen voor het weekend

 
 

Faxie

Stoker
Berichten
309
Mijn BBQ plannen dit weekend zijn:
Zaterdag: Pizza (de poolish staat al in de koelkast). Het recept dat ik volg is: Vito Iacopelli - Double Fermented
Zondag: Picanha van de rotisserie met chimichurri, een salade met gegrilde groente (hoe of wat staat nog open), aardappels (friet/pof/bak) en appelmoes.
 
Mooi weekend in het vooruitzicht zeg!

Als het een beetje mee zit ga ik de kalkoenborst maken :)
 
De planning ziet er alvast goed uit (y)
 
Vandaag babi pangang speklappen.
Morgen babi pangang ribs.
Staan beide pas voor morgen op het menu.

Dus voor vanavond nog venkelrisotto met zalm van de Q. En voor zondag nog geen plannen..
 
Mooie plannen allemaal, ik heb eigenlijk nog geen plannen gemaakt.

Straks maar eens in de vriezer duiken.
 
Dat is al meer dan mijn planning :ROFLMAO:
Bij mij enkel morgen Iberico Secreto.
 
Mooie plannen allemaal, ik heb eigenlijk nog geen plannen gemaakt.

Straks maar eens in de vriezer duiken.
Dat is al te laat, je had zeker al gisteren in die vriezer moeten zitten om het deftig ontdooid te hebben :p
 
Dat is al te laat, je had zeker al gisteren in die vriezer moeten zitten om het deftig ontdooid te hebben :p

Ik kan genoeg dingen bedenken die sneller ontdooit zijn dan een Boston Butt van 3 kilo. 😂

Het hoeft niet altijd meer dan 2 kilo p/st te zijn
 
Gisteren shakshuka, nieuw recept
Vandaag gestoovde chineese vleesribbetjes
Morgen gerookte eendenborst met witlof
Zondag in Nijmegen met de jarige dochter uit eten.
Maandag werken.
 
Mooie plannen allemaal. Voor mij alweer lang geleden dat ik hier aanwezig was.
Nu gelijk maar er vol tegenaan voor de schoonfamilie. Tri-tip, spareribs en saté van Danbras.
 
Geniet ervan allen.
Ik zelf moet 3 dagen werken van 7u30 tot 19u30.
Voor mij dus een boterham met een restje spareribs met koude groenten.
 
Morgen varkenshaasjes met een rub in de bacon en met saus afmaken het laatste half uur. Salade in balsamicosaus met rijst erbij. Een paar lieve vrienden uitgenodigd. Dat wordt gezellig
 
Bij ons staat morgen pulled pork op het menu, telefonisch een "hele varkensschouder" besteld, in mijn gedachten was dat zeg maar een boston butt maar de slager had er maar een hele voorpoot van gemaakt van ruim 9kg :eek:. Afijn daar klagen we niet over natuurlijk, gister het stuk mooi bijgesneden en even gepast op de kamado Joe classic 2 en dat ging net precies. Straks de bbq aansteken en het pootje langzaam gaan garen. Zodra het allemaal klaar is maak ik er nog een verslag van.
IMG_20220421_201223679.jpg
IMG_20220421_194930992.jpg
 
Bij ons staat morgen pulled pork op het menu, telefonisch een "hele varkensschouder" besteld, in mijn gedachten was dat zeg maar een boston butt maar de slager had er maar een hele voorpoot van gemaakt van ruim 9kg :eek:. Afijn daar klagen we niet over natuurlijk, gister het stuk mooi bijgesneden en even gepast op de kamado Joe classic 2 en dat ging net precies. Straks de bbq aansteken en het pootje langzaam gaan garen. Zodra het allemaal klaar is maak ik er nog een verslag van.
Bekijk bijlage 38375Bekijk bijlage 38376

Erg gaaf!

Die zal wel even moeten voor je hem kunt pullen. 😂
 
Kanonne, dat is een joekel zeg. Veel plezier ermee, zal een goeie berg PP worden! En af en toe een Tripel ertussendoor als je toch aan het wachten bent….goed bezig zo!
 
En er is zo te zien nog gewoon genoeg ruimte in de koelkast om het bier koud te houden.
Samengevat: No Problem ;-)
 
Bij ons staat morgen pulled pork op het menu, telefonisch een "hele varkensschouder" besteld, in mijn gedachten was dat zeg maar een boston butt maar de slager had er maar een hele voorpoot van gemaakt van ruim 9kg :eek:. Afijn daar klagen we niet over natuurlijk, gister het stuk mooi bijgesneden en even gepast op de kamado Joe classic 2 en dat ging net precies. Straks de bbq aansteken en het pootje langzaam gaan garen. Zodra het allemaal klaar is maak ik er nog een verslag van.
Bekijk bijlage 38375Bekijk bijlage 38376
Nondeju wat een mega stuk vlees 🤣. Ben benieuwd naar de foto's!
 
Terug
Bovenaan Onderaan