Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de website kan je hem aansluiten op het stroomnet.Leo zei:ik vraag me alleen af hoelang dat spit kan blijven draaien op de batterijen,en hoe sterk of dat motertje is, volgens mij heeft Willyowinky dezelfde, dus we zouden hem eens kunnen vragen
Hij werkt alleen op batterijen,maar dat is wel aan te passen.Mike v R zei:Volgens de website kan je hem aansluiten op het stroomnet.Leo zei:ik vraag me alleen af hoelang dat spit kan blijven draaien op de batterijen,en hoe sterk of dat motertje is, volgens mij heeft Willyowinky dezelfde, dus we zouden hem eens kunnen vragen
Ga zo nog wel even bij de leverancier zoeken.
Oke,daar moet dus even op gelet worden.Meten is weten.noskos zei:Niet elk 200 litervat is even groot, op die van mij past een weber deksel niet bijvoorbeeld.
noskos zei:Dat hij niet luchtdicht aansluit is geen probleem, dat doet dat ding van weber ook niet en die doet het ook prima.
Persoonlijk vind ik het geen gezicht dat er walmen rook aan de buitenkant van de ring omhoog razen.
Mike, wat is een DPR ?Mike v R zei:Plaats hier je idee?n of opmerkingen voor een eigenbouw Grillspit.47cm of 57cm
Ik heb zelf een DPR die ik wil gaan aanpassen.
Ik zal mijn aanpassingen hier gaan posten,ik moet nog achter een draaispit aan maar die zijn op het web genoeg te krijgen.
Leo zei:nee, eigenlijk niet, maar vind het wel leuk dat je er zo over hebt lopen nadenken, en nu dus geen "lekkages" hebt