Beef en Steak

pizza's..... nu wel gelukt (vind ik)

• Onderwerp starter Onderwerp starter maroc
  • Startdatum Startdatum

maroc

Gemarineerd
na het debacle van vorige week een beetje research doen deze week en maar weer opnieuw proberen

de ingredi?nten 

het eerste probeersel

de tweede bij op de pizza steen

en lekker smikkelen

zoals op dit forum al een paar keer is gezegd een kant en klare pizza komt er hier niet meer in.
een knapperige bodem, verse ingredi?nten, zelf de hoeveelheden bepalen en uiteraard de smaak zijn zomaar een paar voordelen. 
zelfs mijn vrouw die niet van pizza houd i.v.m. met de kaas vond ze heerlijk (uiteraard niet te veel kaas erop)

toegegeven er zal nog e.e.a. gefine-tuned moeten worden maar het begin is al fantastisch

Hoewel elke Italiaan je om de vorm alleen al zou uitleggen, zou ik er zo voor aanschuiven!
Ziet er heerlijk uit!
(en wat weten ze in Itali? nou van pizza....  :P )

Haha het ziet er in ieder geval heerlijk uit!

Ivo-tje zei:
Hoewel elke Italiaan je om de vorm alleen al zou uitleggen, zou ik er zo voor aanschuiven!
Ziet er heerlijk uit!
(en wat weten ze in Itali? nou van pizza....  :P )

ben ik het mee eens. het ging mij nu vooral om het deeg (en de werking ervan), de smaak, de temperatuur in de Q en op de steen, en de tijd van de garing.
en die missie is wat mij betreft volledig geslaagd ;D

BBQ68 zei:
Lekker, pizza! Wat voor kaas heb je gebruikt? Ik gebruik zelf meestal bollen mozzarella die ik in kleine stukjes snij/trek aangevuld met een klein beetje parmezaanse.

de gratin kaas van de lidl.

Ziet er rustiek uit, helemaal fijn!

Lekkere pizza's als je zelf vind dat je het helemaal in de vingers hebt kom ik wel ff "kijken"  :P

Lekker hoor en mooie leercurve ;D

lekker hoor, had je mij zo voor mogen uitnodigen

Als er iets over is hoor ik het wel!! :P

Elke vooruitgang ziet er beter uit.......  (zou zo een uitspraak van johan cruyff kunnen zijn)  ;D

Fijn dat het nu beter is gelukt dan voorgaande keer. Als je tevreden bent kom ik wel proeven  :) :) :) :)

maroc zei:
na het debacle van vorige week een beetje research doen deze week en maar weer opnieuw probere

toegegeven er zal nog e.e.a. gefine-tuned moeten worden maar het begin is al fantastisch
De aanhouder wint!

Pizza, klinkt zo makelijk.......
maar het zijn een hoop dingen die je moet doen.
Zien er heerlijk uit en als ze gesmaakt hebben zoals ze er uit zien..................... :P

Terug
Bovenaan Onderaan