Beef en Steak

Pizza

arend

Vuurmaker
Op 2e Pinksterdag lekker de bbq aangehad en pizza gemaakt.

Als eerste heeft vrouwlief smorgens het deeg gemaakt dat hebben we 8 uur laten rijzen.
We hebben het deeg in 3 gelijke bollen gesneden en vervolgens uitgerold. Voor de kinderen hebben we pizza hawai gemaakt en voor onszelf een pulled chicken pizza. Die pulled chicken had ik al een keer eerder gemaakt en wat we over hadden in de vriezer gedaan en nu gebruikt voor de pizza ook de saus van de pulled chicken hebben we gebruikt voor de pizza.

Hieronder wat foto's
1000032225.jpg
1000032230.jpg
1000032229.jpg
1000032235.jpg
1000032234.jpg
1000032236.jpg

Ziet er heerlijk uit. Volgende keer de deegroller in de la laten liggen en het deegroller met de hand stretchen. Dan druk je niet alle lucht eruit. Een leuk filmpje om te kijken:

Ziet er heerlijk uit. Volgende keer de deegroller in de la laten liggen en het deegroller met de hand stretchen. Dan druk je niet alle lucht eruit. Een leuk filmpje om te kijken:
Zo maak ik ze ook en zo vind ik ze ook het lekkerst.
Maar het is zeker niet fout om het deeg met een deegroller te stretchen, kwestie van stijl (Napolitaans vs Romeins) en smaak.

Dat ga ik de volgende keer proberen. Ik vond dat nu nog wel lastig. Bedankt voor het filmpje leerzaam en leuk om te kijken.

Ziet er heerlijk uit, goed idee om er pulled chicken op te doen. Zou ikzelf niet snel aan gedacht hebben, maar ga ik zeker onthouden. Er ligt hier eigenlijk altijd wel pulled pork of chicken in de vriezer. Had je er wel gewoon tomatensaus op als basis?

Ziet er heerlijk uit, goed idee om er pulled chicken op te doen. Zou ikzelf niet snel aan gedacht hebben, maar ga ik zeker onthouden. Er ligt hier eigenlijk altijd wel pulled pork of chicken in de vriezer. Had je er wel gewoon tomatensaus op als basis?
Hier gaat er altijd, maar dat ook echt altijd, PP op de pizza 🙂

Ja is een echte aanrader ook samen met de cheddarkaas en rode uit. Nee de basissaus was van het vocht waar de pulled chicken in heeft gegaard. Die saus is vrij dun die moet je eerst even indikken.

Terug
Bovenaan Onderaan