vandaag pizza’s gebakken. Deze keer het recept gevolgd dat @kamphuisbert eerder deze week heeft gedeeld. Ik moet zeggen dat dit de beste bodem was tot nu toe. Voorheen gebruikte ik dus te weinig vocht waardoor de bodem niet lekker luchtig was. Deze keer zat ik op 75%. Ook leek het veel minder te plakken gek genoeg nu moet ik wel zeggen dat ik deze keer bakpapier had gebruikt vanwege problemen met plakken op de schep. Het deeg was ook veel makkelijker te bewerken waardoor mijn pizza’s wel rond werden.
volgende keer zal ik 5 pizza’s maken ipv 4 uit 1 kg bloem. Pizza’s waren te groot en pasten net op de schep. Denk dat ik ook mijn zoutgehalte iets hoger mag. Verder ga ik deze maken met een 72 uur rijzen ipv 24. Laatste was door de jumbo niet gelukte (bloem was niet geleverd).
volgende keer zal ik 5 pizza’s maken ipv 4 uit 1 kg bloem. Pizza’s waren te groot en pasten net op de schep. Denk dat ik ook mijn zoutgehalte iets hoger mag. Verder ga ik deze maken met een 72 uur rijzen ipv 24. Laatste was door de jumbo niet gelukte (bloem was niet geleverd).