Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marieken zei:Lassen kan ik niet, ja puntlassen, maar niet thuis
Ik denk ook niet dat er gelast moet worden. Rondbuigen, dat lijkt me meer de uitdaging. Verder is het vrij simpel met huis tuin en keuken spul te fiksen denk ik.
Holkers zei:Nu ik weet dat het materiaal niet de kosten zijn, ben ik toch benieuwd of ik van m'n 57 OT een 57 WSM-look alike kan maken. Wat is de hoogte van het middenstuk van een originele 57 WSM? Deurtje zal een soort finetuning zijn. Kolenrek is ook wel te maken denk ik. De luchttoevoer onderop zal grootste probleem geven, maar dat is voor latere zorg (proberen is leren)
Holkers zei:Nu ik weet dat het materiaal niet de kosten zijn, ben ik toch benieuwd of ik van m'n 57 OT een 57 WSM-look alike kan maken. Wat is de hoogte van het middenstuk van een originele 57 WSM? Deurtje zal een soort finetuning zijn. Kolenrek is ook wel te maken denk ik. De luchttoevoer onderop zal grootste probleem geven, maar dat is voor latere zorg (proberen is leren)