BasBQ
Beef en Steak

Pizza altijd goed en leuk!!

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Pas geleden weer eens pizza gemaakt op de bbq. Man, man dat is toch wel een stuk lekkerder dan welke NewYork-pizza-tent dan ook.


Dag van te voren netjes het deeg gemaakt:


2015-05-16 BBQ homemade Pizza bge Xl 04 by Bidle Lt, on Flickr


2015-05-16 BBQ homemade Pizza bge Xl 07 by Bidle Lt, on Flickr


2015-05-16 BBQ homemade Pizza bge Xl 12 by Bidle Lt, on Flickr




En de dag erop beginnen maar met de pizza's. Platesetter met daarop een paar steentjes om iets afstand te cre?ren met de pizzasteen:

2015-05-17 BBQ homemade Pizza bge Xl 20 by Bidle Lt, on Flickr


2015-05-17 BBQ homemade Pizza bge Xl 22 by Bidle Lt, on Flickr

2015-05-17 BBQ homemade Pizza bge Xl 27 by Bidle Lt, on Flickr


2015-05-17 BBQ homemade Pizza bge Xl 32 by Bidle Lt, on Flickr


Het was echt weer heerlijk:


2015-05-17 BBQ homemade Pizza bge Xl 33 by Bidle Lt, on Flickr



Bedankt voor het kijken! :)
 
Even wachten. Even wachten nog.... Bidle!
 
Pizzi, heerluk! Heerlijke plaatjes weer zo net na het ontbijt! He's back! :D
 
Daar is hij weer, ziet er weer heerlijk uit.
 
hmmm  die komt op mn lange termjin lijstje maaaaarrrrr zet 'm er wel bij... lijkt mij erg leuk idee om eens te maken, en wat zien deze er goed uit zeg!
 
Bedankt heren, was goed te doen. Heb zelfs nog geprobeerd om de bodem qua dikte te laten vari?ren per pizza en dat ging best goed eigenlijk. Wel merk ik dat de eerste altijd het minst is,... blijft dan toch even proberen met de bodem. Daarna gaan ze allemaal wel goed.


Boyke zei:
hmmm  die komt op mn lange termjin lijstje maaaaarrrrr zet 'm er wel bij... lijkt mij erg leuk idee om eens te maken, en wat zien deze er goed uit zeg!

Zeker doen,.... je bent dan waarschijnlijk wel gelijk verpest, want dan wil je enkel nog home made pizza. ;)
 
dat weet ik wel zeker, ben ook al verkocht met home made pasta (niet op bbq uiteraard) maar bij een hoop gerechten groot fan van "Home made".
 
Heerlijk... Ik heb afgelopen weekend pizza gemaakt op mijn primo... Temperatuur boven de 300 gr, en geen vilt meer. Is niks meer van over...  :(
Waren overigens wel heerlijk!!
 
Tom Hendriks zei:
Heerlijk... Ik heb afgelopen weekend pizza gemaakt op mijn primo... Temperatuur boven de 300 gr, en geen vilt meer. Is niks meer van over...  :(
Waren overigens wel heerlijk!!

Zonde,.. was voor mij de laatste sessie met het vilt en daarna vervangen. Echter daarvoor al vaker gemaakt en toch tegen de 400 aan. Wellicht ander vilt kopen hi-temp!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan