BasBQ
Beef en Steak

PINCHOS MORUNOS

 
 

Welmer

Pitmaster
Berichten
739
Ola BBQ amigos,
Vandaag me er makkelijk van afgedaan in deze hitte met de PINCHOS MORUNOS van varkenshaas + de pittige paprikasaus van bbq-helden. Oftewel spaanse sate met moorse kruiden. Focaccia broodje erbij.
Een frisse tomaat salade met roasted paprika, pijnboom pitjes, rooie ui, peterselie, wat druppels olijf chili olie en rode wijnazijn + pezo op smaak erbij.
Nog een gepofte aardappel en klaar waren we.
Achteraf toch iets meer mise en place, tis warm in de keuken, dan ik hoopte 😉. Maar het was heerlijk, de tomatensalade en de paprika saus waren heerlijk fris met een pitje.
20200809_160218.jpg

20200809_165249.jpg

20200809_172542.jpg

20200809_174346.jpg

20200809_181715.jpg

20200809_183848.jpg

IMG_20200809_190033_181.jpg

20200809_183943.jpg

Varkens haas mooi op 68 graden kerntemperatuur.
Bordje pasta voor de jongste telg (bijna 2)
Het was fantastisch!
Bedankt voor het kijken.
 
Het zit er ook fantastisch uit. Heerlijk smikkelen met z’n allen.
 
Dus dit noem je “me er gemakkelijk van af gedaan”
Ziet er fantastisch lekker uit! Knap

Ik zou je barbecue ook eens in zijn geheel willen zien. Is dat een Oklahoma?? Kan je daar eens een foto van doorsturen? Dat lijkt me een fijn toestel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kijk dat zijn pinchos naar Hollandse maatstaven. Niet van die kleine inimini stokjes op een veel te groot bord.

@Blijdenberg Volgens mij staat op de foto een aantal keren Boretti. ;)

Het zal waarschijnlijk een boretti zijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dus dit noem je “me er gemakkelijk van af gedaan”
Ziet er fantastisch lekker uit! Knap

Ik zou je barbecue ook eens in zijn geheel willen zien. Is dat een Oklahoma?? Kan je daar eens een foto van doorsturen? Dat lijkt me een fijn toestel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tis een boretti barillo. Na kleine aanpassingen een fijn ding voor low and slow en "redelijk" high and fast. Brandstof zuinig is die niet, tis meer een rauwdauwer zeg maar.
 
gossie, wat ziet dat er super lekker uit. je heb daar een heerlijke maaltijd op tafel gezet.
genieten
 
Dat ziet er nou echt uit als een feestje!
 
Ziet er heerlijk, zomers en kleurrijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan