Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor het compliment! Je gaat hier mensen mee verrassen! Dat is zeker.Marcdepark zei:Altijd weer genieten die YouTube filmpjes van jou!
Bbq snacks doen het hier altijd goed, vooral pork belly burnt ends en uiteraard de Moink bals. Dit recept komt als een welkome aanvulling op deze ?standaard? snacks.
Ik ga deze snel maken, ben benieuwd hoe ze in de smaak gaan vallen!
Ps. Als iemand nog meer Bbq-snacktips heeft? Posten maar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha ze zijn er wel echt! Maar niet bij de AppieKamadoNovice zei:Tip van de week : rechte rookworsten. Mooi man, zal gelijk op de boodschappenlijst van moeders zetten voor naar de Appie. Zoekt zich een ongeluk denk ik
Maar wel weer een heerlijk idee dit.
Filmpje is genieten, goudeerlijk met gewoon een slappe rand als die slap is. Echt leuk, heel herkenbaar allemaal.
Marcdepark zei:Ps. Als iemand nog meer Bbq-snacktips heeft? Posten maar!![]()
Ridevi71 zei:Marcdepark zei:Ps. Als iemand nog meer Bbq-snacktips heeft? Posten maar!![]()
Check dit dan
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=22142.0
fotowedstrijd van afgelopen maand met de inzendingen en de bijbehorende draadjes.
Als dat geen inspiratie is B-)
Ridevi71 zei:Dit is ook wel weer een hele leuke variant.
Heb wel eens deze gemaakt:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=18670.msg288777#msg288777
Maar ik ga deze zeker ook eens maken.
Dank voor het delen.
Jawel he! Je maakt er altijd te weinigMarcdepark zei:![]()
Meteen gemaakt, nondeju wa lekker!
Moest de foto snel maken voordat al die grijpgrage handjes alles weg hadden gepikt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou zonde zijn om dat niet uit te proberenroykosmeijer zei:Hoe zou dit smaken met verse worst ipv rookworst?![]()
Thanks! Zeker doen, ze zijn heerlijk!Bram zei:Leuk filmpje weer. Had deze ook op de lijst staat nadat Noskos ze had gemaakt. Moet er toch maar eens van komen