BasBQ
Beef en Steak

Pig Shots - Mijn nieuwe favoriete bbq snack!

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Samen met Pork Belly Burnt ends wel te verstaan... en de MOINK Balls... en en...

Maar deze is wel echt heel lekker! Vooral de gegrilde rookworst geeft een heerlijke bite!

https://youtu.be/1vzxEnqD3hg
 
Altijd weer genieten die YouTube filmpjes van jou!

Bbq snacks doen het hier altijd goed, vooral pork belly burnt ends en uiteraard de Moink bals. Dit recept komt als een welkome aanvulling op deze ?standaard? snacks.
Ik ga deze snel maken, ben benieuwd hoe ze in de smaak gaan vallen!

Ps. Als iemand nog meer Bbq-snacktips heeft? Posten maar!





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Marcdepark zei:
Altijd weer genieten die YouTube filmpjes van jou!

Bbq snacks doen het hier altijd goed, vooral pork belly burnt ends en uiteraard de Moink bals. Dit recept komt als een welkome aanvulling op deze ?standaard? snacks.
Ik ga deze snel maken, ben benieuwd hoe ze in de smaak gaan vallen!

Ps. Als iemand nog meer Bbq-snacktips heeft? Posten maar!





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor het compliment! Je gaat hier mensen mee verrassen! Dat is zeker.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
Tip van de week : rechte rookworsten. Mooi man, zal gelijk op de boodschappenlijst van moeders zetten voor naar de Appie. Zoekt zich een ongeluk denk ik :D
Maar wel weer een heerlijk idee dit.
Filmpje is genieten, goudeerlijk met gewoon een slappe rand als die slap is. Echt leuk, heel herkenbaar allemaal.
 
KamadoNovice zei:
Tip van de week : rechte rookworsten. Mooi man, zal gelijk op de boodschappenlijst van moeders zetten voor naar de Appie. Zoekt zich een ongeluk denk ik :D
Maar wel weer een heerlijk idee dit.
Filmpje is genieten, goudeerlijk met gewoon een slappe rand als die slap is. Echt leuk, heel herkenbaar allemaal.
Hahaha ze zijn er wel echt! Maar niet bij de Appie

Maar thanks, volgens mij heeft iedereen dat wel eens.. dus waarom dat niet laten zien

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
3d96582b03468333252e5fa01f9193cd.jpg


Meteen gemaakt, nondeju wa lekker!
Moest de foto snel maken voordat al die grijpgrage handjes alles weg hadden gepikt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Om ??n of andere reden stond dit al w?l op de to-do lijst, maar kwam het er niet van.... Tegelijkertijd was ik nog op zoek naar iets voor de oudejaarsdag-borrel-middag.
Dankjewel voor het delen, want beide 'problemen' gaan we met elkaar oplossen
 
Leuk filmpje! en Lijkt me heerlijk snack gerecht. :)
 
Leuk filmpje weer. Had deze ook op de lijst staat nadat Noskos ze had gemaakt. Moet er toch maar eens van komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan