BasBQ
Beef en Steak

Picanha

 
 

Hendrik

Kooltjesharker
Berichten
129
Gisteren nog een staartstuk(je) op de bbq gedaan, op de Weber 47. Alleen grof zeezout en gemalen zwarte peper gebruikt, kerntemperatuur van 48 graden aangehouden. Het is net rosbief, zo lekker!

20210926_153626.jpg


20210926_152837.jpg


20210926_152635.jpg


20210926_152622.jpg
 
Picanha is altijd lekker. Zeker als er een foto bij zit waarbij dit lekkere stukje vlees op de Q ligt. :unsure:
 
Heerlijk stukje vlees. Mooi roze van binnen! Dit is genieten
 
Ik heb deze eerder gegeten bij een vriend van mij. Héérlijk! Hoe zwaar was dit stuk Picanha nou? Welke rooster temp. heb je aangehouden en hoelang?
 
Ik heb deze eerder gegeten bij een vriend van mij. Héérlijk! Hoe zwaar was dit stuk Picanha nou? Welke rooster temp. heb je aangehouden en hoelang?

Dit was een kleine picanha, 1 kg. Temperatuur in de bbq tussen 135 en 155 graden. Klein uurtje was ie klaar!
 
Mooi stuk vlees, zal zekers gesmaakt hebben
 
Mooi gegaard stukje vlees.

Mis wel de foto van het vlees op de barbecue. Het draadje wordt verplaatst.
 
Hendrik, bij draadjes die geplaatst worden in Low and Slow als ook High and Fast verwachten wij dat er tenminste 1 foto van het gerecht op de barbecue geplaatst wordt. Is dat niet het geval dan wordt het draadje verplaatst naar het deel waar dit niet nodig is.

Dit staat voor de duidelijkheid ook beschreven bij de omschrijving van het Low and slow deel.

CF0F04D0-BCD9-4583-97AD-7F2D017C3F83.jpeg
 
Hendrik, bij draadjes die geplaatst worden in Low and Slow als ook High and Fast verwachten wij dat er tenminste 1 foto van het gerecht op de barbecue geplaatst wordt. Is dat niet het geval dan wordt het draadje verplaatst naar het deel waar dit niet nodig is.

Dit staat voor de duidelijkheid ook beschreven bij de omschrijving van het Low and slow deel.

Bekijk bijlage 29475

Oke, dat wist ik niet. Zal er in het vervolg rekenschap mee houden!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan